معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان:

بانک‌ها برای جذب تسهیلات تبصره ۱۸ همکاری کنند

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۷:۳۲:۵۱
کد خبر: ۹۵۲۳۴۹
بانک‌ها برای جذب تسهیلات تبصره ۱۸ همکاری کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به فرصت یک ماهه باقیمانده برای جذب تسهیلات تبصره ۱۸، همکاری بیشتر بانک‌ها را برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدعلی دهقان صبح امروز در بیست و هفتمین کارگروه رفع موانع تولید استان که به بررسی مشکلات 11 واحد تولیدی استان پرداخت، با اشاره به تغییر و واگذاری دبیری این کارگروه از سازمان صنعت، معدن و تجارت به بخش خصوصی عنوان کرد: خانه‌های صنعت و معدن به عنوان دبیر کارگروه رفع موانع تولید در سراسر کشور انتخاب شده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان از برگزاری جلسه رفع موانع تولید جنوب استان در روز دوشنبه 7 بهمن ماه امسال خبر داد.

دهقان بر کارشناسی دقیق پرونده‌ها قبل از ورود به جلسات کارگروه رفع موانع تولید تاکید و درخواست کرد تا نحوه برگزاری جلسه به شکلی ترتیب داده شود که آبروی سرمایه‌گذاران حفظ شده و مشکل واحدهای تولیدی به صورت اختصاصی بررسی شوند. وی با بیان اینکه تنها یک ماه برای جذب تسهیلات تبصره 18 فرصت وجود دارد، خاطرنشان کرد: اعتبار تسهیلات تبصره 18 در استان کرمان آنگونه که باید جذب صورت نگرفته است، این تسهیلات سود کمتری دارد و امیدواریم بانک‌ها همکاری بیشتری برای پرداخت این تسهیلات داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: کارگروه پنج نفره‌ای متشکل از خانه صنعت و معدن، نماینده استانداری، سازمان صنعت و معدن، بانک و دریافت کننده تسهیلات جهت پیگیری مشکلات پیش‌روی عدم جذب اعتبارات تسهیلات تبصره 18 در استان کرمان تشکیل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز