مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کرمان:

وظیفه قانونی، شرعی و اخلاقی ما برگزاری انتخابات سالم است

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۷:۵۳:۰۴
کد خبر: ۹۵۲۸۷۲
وظیفه قانونی، شرعی و اخلاقی ما برگزاری انتخابات سالم است
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کرمان گفت: عینی‌ترین لحظه تبلور جمهوریت در نظام جمهوری اسلامی در انتخابات شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا وفائی در نشست اعضای ستادهای انتخابات فرمانداری‌های استان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار مقاومت، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و جانباختگان حادثه کرمان به اهمیت امر انتخابات در نظام جمهوری اسلامی پرداخت و عنوان کرد: انتخابات مهم‌ترین فرآیند در نظام مردم‌سالاری است.

وی افزود: عینی‌ترین لحظه تبلور جمهوریت در نظام جمهوری اسلامی، در انتخابات شکل می‌گیرد که نشان از تحقق اراده مردم بر اداره کشورشان است. مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کرمان بیان داشت: به نقش معاونت سیاسی فرمانداری‌ها در انتخابات واقفیم و امر آموزش اعضای ستاد انتخابات هم به عهده آنها گذاشته شده است.

دببر ستاد انتخابات استان تصریح کرد: مرحله انتخاب اعضای هیات‌های اجرایی انتخابات با تعامل خوبی با هیات های نظارت در استان کرمان انجام پذیرفت وی ادامه داد؛ مسئله مهم توجه به حساسیت و اهمیت امر انتخابات است که باید در نهایت دقت و صحت و سلامت برگزار گردد و وظیفه قانونی، شرعی و اخلاقی ما برگزاری انتخابات سالم است و این مهم با درک و توجه اعضا به اهمیت کاری که به عهده دارند، میسر خواهد شد.

وفائی مطالعه دقیق و اشراف کامل بر قانون انتخابات و تعامل با هیات‌های نظارت بر انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: اعتقاد استاندار و سایر مدیران و مسوولان برگزاری انتخابات استان بر برگزاری سالم و قانونی این امر خطیر است، لذا ضروری تا همکاری کامل میان اعضای ستاد برگزاری و هیات‌های نظارت و اجرایی وجود داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان در این نشست که با حضور معاونان سیاسی فرمانداری‌های استان و نمایندگان فرمانداری‌ها در محل سالن پیامبر اعظم (ع) استانداری کرمان برگزار گردید، روسای کمیته‌ها به ارائه توضیحات لازم پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز