مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

۸۱۵ برنامۀ ورزشی ‌ویژه دهه‌فجر در کرمان برگزار می‌شود‌

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۳:۳۵
کد خبر: ۹۵۳۴۹۳
۸۱۵ برنامۀ ورزشی ‌ویژه دهه‌فجر در کرمان برگزار می‌شود‌
مدیرکل ورزش و جوانان کرمان از برگزاری ۸۱۵ برنامه ورزشی در ایام‌الله دهه فجر در کرمان خبر داد و گفت: «برگزاری مسابقات ورزشی ویژه‌ی دهه فجر فرصتی برای استعدادیابی و شکوفایی استعدادها است».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی در پنجمین کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان بیان کرد: «با قوت و قدرت برنامه‌های ورزشی دهه فجر در استان کرمان برگزار می‌شود».

وی با بیان این‌که ۸۱۵ برنامه ورزشی در مجموع استان برای ایام‌الله دهه فجر برنامه‌ریزی شده که اجرایی می‌شوند گفت: «۲۴ بهمن حضور گسترده‌ی جامعه‌ی ورزش و جوانان استان در گلزار شهدای کرمان برنامه‌ریزی شده است».

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: «برنامه‌های ورزشی ایام‌الله دهه فجر در سطح شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود و این برنامه‌ها معطوف به مرکز استان نیست».

وی با تاکید بر این‌که روند توسعه و رشد در حوزه‌ی ورزش نباید متوقف شود اضافه کرد: «دولت محدودیت‌های مالی دارد اما ما باید تلاش کنیم تا با برنامه‌ریزی دقیق فعالیت‌ها را پیش ببریم».

پاریزی با اشاره به این‌که استان کرمان ظرفیت‌های ورزشی زیادی در حوزه‌های مختلف دارد بیان کرد: «باید با استعدادیابی به این ظرفیت دست پیدا کرده و زمینه‌ی رشد و شکوفایی آن‌ها را فراهم کنیم».

وی با بیان این‌که برگزاری مسابقات ورزشی ویژه‌ی دهه فجر نیز فرصتی برای استعدادیابی و شکوفایی این استعدادها است ادامه داد: «نباید از این فرصت طلایی که کشف استعدادهای ورزشی استان را به دنبال دارد غافل شد».

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اهمیت پاسداشت و برگزاری با شکوه ایام‌الله دهه فجر گفت: «جامعه‌ی ورزش و جوانان استان کرمان در همه‌ی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشته است».

وی با بیان این‌که حضور نسل جوان ورزشکاران ما در برنامه‌های انقلاب مایه‌ی ناامیدی دشمنان می‌شود افزود: «از سوی دیگر این حضور باعث خوشحالی شهدایی می‌شود که برای عزت و امنیت ما جان خود را داده‌اند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز