ورود موج سرمای بی‌سابقه به کرمان صحت ندارد

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۲:۲۴
کد خبر: ۹۵۴۱۶۵
ورود موج سرمای بی‌سابقه به کرمان صحت ندارد
رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان شایعات ورود جبهه‌ی هوای بسیار سرد به استان کرمان را رد و تاکید کرد که طبق نقشه‌های هواشناسی بعید است که هوای شهر کرمان حتی به منفی هشت درجه برسد. وی همچنین با اشاره به ورود سامانه‌ی بارشی به استان گفت که پس از پایان بارش‌ها، هوا رو به سردی می‌رود و از پنج روز دیگر سرمای هوا کاملا محسوس و همانند هفته‌ی قبل ماندگار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمیده حبیبی با اشاره به برخی شایعات در خصوص ورود جبهه‌ی بسیار سرد و بی‌سابقه به استان کرمان گفت: «از روز جمعه (چهارم بهمن ماه) به بعد مقداری دمای هوای استان کرمان کاهش پیدا می‌کند اما سرمای آن زیاد نیست».

وی با بیان این‌که طبق نقشه‌های هواشناسی بعید است که هوای شهر کرمان حتی به منفی هشت درجه نیز برسد، بیان کرد: «دمای شهر کرمان همانند هفته‌ی گذشته خواهد بود و سرمایی که اعلام شده برای شمال‌غرب کشور پیش‌بینی شده و سرمای شدید برای استان کرمان نخواهیم داشت».

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان اضافه کرد: «اواخر وقت امروز (دوم بهمن‌ماه) بارندگی‌ها از سمت غرب استان آغاز و بارش‌ها تا صبح جمعه در سطح استان ادامه خواهد داشت، ضمن آن‌که بیشترین بارش‌ها در جنوب استان خواهد بود و در ارتفاعات بارش برف نیز دور از انتظار نیست».

وی با بیان این‌که در این هفته برای بیشتر مناطق استان وزش تند بادهای لحظه‌ای را پیش‌بینی می‌کنیم، گفت: «بیشترین وزش‌ باد در غرب و مرکز استان خواهد بود».

حبیبی با اشاره به این‌که این سامانه‌ی بارشی، برف برای شهر کرمان به ارمغان نخواهد آورد، ادامه داد: «پس از پایان بارش‌ها، هوا رو به سردی می‌رود و از پنج روز دیگر سرمای هوا کاملا محسوس و همانند هفته‌ی قبل ماندگار خواهد بود». /

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز