حضور ناظر و کوبل داوری کرمانی در رقابت‌های لیگ برتر

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۱۹:۳۵
کد خبر: ۹۵۵۲۹۱
حضور ناظر و کوبل داوری کرمانی در رقابت‌های لیگ برتر
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: سیدرضا مهدوی به عنوان داور، امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی کمک‌داور و محمدصالح عرب‌آبادی هم در قامت داور چهارم و علیرضا کهوری به عنوان ناظر داوری در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قضاوت و نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی، با اشاره به اینکه برای اولین است، یک کوبل کامل از استان کرمان در لیگ برتر فوتبال کشور قضاوت می‌کند، اظهار داشت: با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، کوبل داوری کرمان در نخستین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور قضاوت خواهند کرد.

او افزود: بر این اساس، سیدرضا مهدوی به عنوان داور، امیررضا آشورماهانی و احد سلطانی هم به عنوان کمک داور دربی تیم‌های نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان را در روز یکشنبه ۶ بهمن ماه ۹۸ قضاوت خواهند کرد و محمدصالح عرب‌آبادی هم در قامت داور چهارم در این بازی حضور خواهد داشت تا هم کوبل استان کرمان را تکمیل کرده باشد و هم اولین حضورش در لیگ برتر فوتبال کشور را تجربه کند.

امیرخسروی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: علیرضا کهوری رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان به عنوان ناظر داوری، بازی حساس پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور را نظارت می‌کند.

او بیان داشت: این بازی روز یکشنبه ششم بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز