رئیس اداره بودجه و آمار آموزش و پرورش استان کرمان:

سلامتی دانش آموزان در درجه اول اهمیت قرار دارد

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۱:۱۱
کد خبر: ۹۶۷۷۷۶
سلامتی دانش آموزان در درجه اول اهمیت قرار دارد
رئیس اداره بودجه و آمار آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سلامتی دانش آموزان در درجه اول اهمیت قرار دارد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، موسی افضلی در جلسه همفکری سفیران سلامت وکارشناسان تغذیه و توزیع شیر مدارس استان با تاکید بر توزیع شیر سالم و باکیفیت در مدارس از اعضای کارگروه توزیع شیر مدارس در شهرستان و مناطق خواست تا با نظارت دقیق، کیفیت سنجی دوره ای و انتخاب محل های مناسب برای نگهداری و انبار، از توزیع مناسب شیر مدارس اطمینان حاصل کرده و گزارش دوره ای را به کارگروه استانی اعلام کنند.

کارشناس مسئول تغذیه و نظارت بر توزیع شیر مدارس استان کرمان نیز در این جلسه ضمن تبیین دستور العمل توزیع شیر مدارس از تمامی اعضای کارگروه به ویژه دستگاه های همکار خواست با ارتباط  و نظارت مستمر، آموزش و پرورش را در راستای توزیع شیر سالم در مدارس یاری کنند.

محمد نیکبخت افزود: تمامی اعضای کارگروه توزیع شیر مدارس یک خانواده هستند وآموزش و پرورش راه های هرگونه همکاری را ایجاد کرده است.

وی ضمن یاد آوری این که برای فرهنگ سازی استفاده از شیر در سرانه غذایی، شیر مدارس در کلاس درس توزیع و دانش آموزان به همراه معلم از آن استفاده کنند، ابراز امید واری کرد که شیر مدارس تا 22  نوبت در مدارس توزیع شود.

در ادامه مدیر عامل و معاونان شرکت شیر پگاه نیز به تبیین فرآیند تولید و استریلیزه کردن شیرهای مدارس پرداختند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز