رئیس کل دادگستری استان کرمان:

با محتکران اقلام بهداشتی و پیشگیرانه برخورد می شود

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۰۷:۰۹:۱۶
کد خبر: ۹۶۸۷۴۸
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که حمایت قضایی از دستگاه های مرتبط با امر پیشگیری و درمان بیماری ها از جمله کرونا یک اولویت در مجموعه قضایی به شمار می رود، گفت: برنامه ریزی های لازم برای پیشگیری از بروز کرونا در کشور و استان کرمان اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله موحد در نشست مشترک با رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: متاسفانه برخی سودجویان با احتکار اقلام بهداشتی و پیشگیرانه از جمله مواد ضد عفونی کننده و ماسک، به دنبال فروش این اقلام با قیمت های بالا و کسب سود هستند که دستگاه قضایی با جدیت به پرونده های مطروحه در این زمینه رسیدگی کرده و برابر قانون مجازات های بازدارنده در این زمینه را مد نظر خواهد داشت.

وی با اشاره به رصد کامل فعالیت واحدهای عرضه اقلام بهداشتی و درمانی از سوی ضابطان دستگاه قضایی، عنوان کرد: مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی استان نیز در این زمینه نظارت های لازم را مد نظر قرار داده است.

رئیس شورای قضایی استان کرمان اظهارداشت: تدابیر لازم برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا به زندان ها نیز اندیشیده شده است و در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی، مواد ضدعفونی کننده، آموزش های لازم و اقلام پیشگیرانه براساس یک سهمیه مشخص در زندان ها تامین خواهد شد.

وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده و اعمال نظارت های دقیق هیچ جای نگرانی درباره این بیماری وجود ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز