لغو مسابقات فوتسال و فوتبال در استان کرمان

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۷:۳۷:۳۹
کد خبر: ۹۶۹۲۵۴
لغو مسابقات فوتسال و فوتبال در استان کرمان
رئیس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: تمام مسابقات هئیت فوتبال استان کرمان در بخش فوتبال و فوتسال تا اطلاع ثانوی لغو شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی، از لغو تمام رویداد‌های ورزشی فوتبال و فوتسال در استان کرمان به دنبال مشاهده ی مواردی از ابتلا به ویروس کرونا در برخی استان های کشور خبر داد و اظهار داشت: پیرو ابلاغ معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و نظر به اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش و همچنین علاقه‌مندان و تماشاگران رویداد‌های ورزشی، اعلام می‌شود از امروز دوشنبه ۵ اسفندماه ۱۳۹۸ تمام مسابقات ورزشی فوتبال و فوتسال در تمام رده‌های سنی تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود.

وی افزود: بدین منظور، تمامی مسابقات فوتبال باشگاهی در رده‌های مختلف لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم، فوتبال ساحلی و فوتسال که قرار است به میزبانی استان کرمان نیز برگزار شوند، بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان تصریح کرد: به منظور ارتقای شرایط بهداشت فردی و عمومی و توجه ویژه به حفظ سلامتی ورزشکاران، داوران، عوامل برگزاری و تماشاگران براساس تصمیم مراجع ذیصلاح، تمامی مسابقات فوتبال باشگاهی سراسر کشور در رده‌های مختلف لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

امیرخسروی بیان داشت: دیدار مس کرمان و گل‌ریحان البرز نیز عصر دیروز به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران و تماشاگران بدون تماشاگر برگزار شد.

وی افزود: تصمیمات بعدی متعاقباً اعلام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز