مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان:

مکان‌های گردشگری و مدرسه‌های کرمان ضدعفونی می‌شوند

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۸:۴۴
کد خبر: ۹۶۹۸۶۴
مکان‌های گردشگری و مدرسه‌های کرمان ضدعفونی می‌شوند
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: با هدف پیشگیری از کرونا، مکان‌های گردشگری، هتل‌ها، اقامت‌های بوم‌گردی و مدرسه‌های کرمان ضدعفونی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فریدون فعالی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: «طبق دستورالعمل‌های بهداشتی تمام تاسیسات گردشگری به‌ویژه مراکز اقامتی برای حفظ سلامتی گردشگران در فاصله‌های زمانی تعیین شده ضدعفونی می‌شود».

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: «تمام اماکن اقامتی استان کرمان شامل هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه‌های مسافر موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و نظارت کامل بر فعالیت‌های آن‌ها انجام می‌شود».

وی بیان کرد: «باید اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با بیماری کرونا در دستور کار قرار گیرد و در این راستا، به‌زودی کارگاه‌های آموزش روش‌های مقابله با این بیماری ویژه‌ی مدیران و کارکنان مراکز اقامتی استان کرمان برگزار می‌شود».

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان تاکید کرد: «تاکنون هیچ موردی از ویروس کرونا در این استان به ثبت نرسیده و تمام اماکن گردشگری کرمان در حال حاضر مشغول فعالیت و پذیرای گردشگران است».

وی اظهار کرد: «دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی در تمام اماکن گردشگری و موزه‌های استان کرمان در حال اجرا است و گردشگران نیز با توجه به گسترش ویروس کرونا اقدامات بهداشتی را رعایت کنند».

فعالی افزود: «با توجه به این‌که استان کرمان تاکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت مناسبی قرار دارد، انتظار داریم در ایام باقی‌مانده‌ی سال و تعطیلات عید نوروز شاهد جذب گردشگران زیادی به این استان باشیم».

وی بیان کرد: «امسال با وجود همه‌ی مشکلات، گردشگری استان کرمان رونق خوبی داشت و شاهد ورود و بازدید گردشگران داخلی و خارجی از اماکن تاریخی و جاذبه‌های طبیعی کرمان بودیم».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز