محلول ضدعفونی کننده و ژل دست وارد بازار کرمان شد

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۶:۴۹
کد خبر: ۹۷۲۰۰۶
محلول ضدعفونی کننده و ژل دست وارد بازار کرمان شد
مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: نیاز داروخانه‌های شهر کرمان به محلول ضد عفونی کننده و ژل دست با توزیع پیاپی آن‌ها تا پایان هفته برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد حسیبی در این خصوص اظهار داشت: ۷۰ داروخانه‌ی شهر کرمان از لحاظ داشتن محلول ضدعفونی کننده و الکل تامین شدند و تولید و توزیع محلول‌ها به صورت مکرر انجام می‌شود.

او افزود: محموله بزرگی از ژل دست نیز در بین داروخانه‌های شهر کرمان توزیع شده است و تمام تلاشمان بر این است که نیاز بازار را به صورت مداوم تامین کنیم.

او بیان داشت: متاسفانه هنوز از لحاظ تأمین ماسک با مشکل مواجه هستیم و به مردم توصیه می‌شود تا رسیدن محموله ماسک از ماسک‌های پارچه استفاده کنند.

حسیبی تصریح کرد: تولید ژل دست و محلول ضدعفونی کننده افزایش یافته و پیش بینی می‌شود نیاز بازار تا پایان هفته به کلی برطرف خواهد شد.

او افزود: برای تولید محلول‌های ضدعفونی کننده با کمبود نسبی ظروف آن‌ها مواجه شدیم که با پیگیری‌های لازم این مشکل نیز به زودی برطرف خواهد شد.

مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در تولید محصولات ضد عفونی کننده نقش به سزایی داشته و این امر در تامین نیاز بیمارستان‌ها بسیار کمک کننده بوده است.

او افزود: مردم نگران نباشند نیاز آن‌ها به محلول‌های ضدعفونی کننده و ژل دست تامین می‌شود و برای ماسک هم پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز