مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

آمادگی واگذاری اماکن ورزشی استان کرمان برای قرنطینه بیماران را داریم

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۰:۳۴
کد خبر: ۹۷۷۳۷۶
آمادگی واگذاری اماکن ورزشی استان کرمان برای قرنطینه بیماران را داریم
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: به دستور وزیر ورزش، تمامی اماکن و خوابگاه‌های ورزشی این استان در صورت لزوم به منظور قرنطینه بیماران در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی، به شیوع ویروس کرونا در کشور و وضعیت بحرانی این روز‌ها اشاره و عنوان کرد: بر اساس اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، تمام اماکن و باشگاه‌های ورزشی، مسابقات، لیگ‌های مختلف و تمرینات ورزشی باشگاه‌ها در سراسر استان تا پایان سال تعطیل خواهند بود.

او افزود: با توجه به گزارش‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ادامه شرایط موجود در خصوص شیوع این بیماری و لزوم اقدامات پیشگیرانه، تصمیمات مقتضی درباره فعالیت‌های ورزشی فروردین ماه، پس از بررسی شرایط روز، متعاقباً با توجه به اطلاعیه‌های "ستاد مقابله با کرونا در ورزش" اعلام خواهد شد.

پاریزی به بیان گزارشی از تعطیلی تمامی سالن ها، باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی در استان پرداخت و تصریح کرد: بسیاری از باشگاه‌ها برای تعطیل کردن و سلامتی ورزشکاران پیشقدم بودند که این جای تقدیر دارد.

او بیان داشت: حتی برخی از صاحبان ملک‌های ورزشی به دلیل تعطیلی باشگاه‌ها در تصمیمی خودجوش اجاره مکان را از مستاجرین خود نمی‌گیرند که این نیز ستودنی و و کار زیباییست که باشگاه‌ها را بیشتر برای تعطیلی ترغیب می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: مدتی که افراد به ناچار امکان استفاده از فضا‌های ورزشی مورد قرارداد با اداره کل و هیئت‌های ورزشی را ندارند، به انتهای قرارداد آن‌ها افزوده می‌شود.

پاریزی به قرارداد‌های فضا‌های ورزشی در اختیار بخش خصوصی نیز اشاره کرد و افزود: برای این قرارداد‌ها به دنبال راهکار هستیم و انتطار این است که مدیران مجموعه‌های ورزشی با نگاه گذشت بتوانند تعامل داشته باشند.

او از بازدید روزانه از اماکن ورزشی و باشگاه‌ها از طریق این اداره کل و هیئت‌های ورزشی خبر داد و گفت: در این ایام اگر باشگاه ورزشی فعالیت داشته باشد، تخلفش به صورت مکتوب به دایره نظارت ارسال و پلمب می‌شود.

پاریزی با تأکید بر اینکه برای ریشه کن کردن این بیماری با دستگاه‌های مربوطه همگام خواهیم بود، افزود: به دستور وزیر ورزش، تمامی اماکن و خوابگاه‌های ورزشی این استان در صورت لزوم به منظور قرنطینه بیماران، در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز