مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان عنوان کرد:

لغو مجوز مراکز اقامتی کرمان در صورت پذیرش مهمان نوروزی

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۹:۲۹
کد خبر: ۹۷۷۳۸۳
لغو مجوز مراکز اقامتی کرمان در صورت پذیرش مهمان نوروزی
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به ممنوعیت پذیرش مهمان در اقامتگاه‌های بوم گردی و خانه‌های مسافر این استان، گفت: هرگونه تخطی از این دستور العمل منجر به پلمب و لغو مجوز مراکز اقامتی متخلف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فریدون فعالی، با بیان اینکه ۳۳۰ اقامتگاه بوم گردی و ۳۰خانه مسافر در سطح استان کرمان مجوز فعالیت دارند، اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی این مراکز تعطیل هستند.

او با تاکید براینکه بازرسان و ناظران این اداره کل به طور شبانه روز در حال رصد اقامتگاه‌های بوم گردی و خانه‌های مسافر هستند، افزود: در حال حاضر طرح تشدید بازدید‌های نظارتی از تاسیسات گردشگری استان کرمان در دستور کار قرار دارد.

فعالی با اشاره به ممنوعیت پذیرش مهمان در مهمانسرا‌های ادارات دولتی، مراکز بوم گردی و خانه‌های مسافر عنوان کرد: سایر مراکز اقامتی نیز باید طبق دستور العمل‌های ابلاغی وزارت میراث فرهنگی، وزارت بهداشت و ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا عمل کنند.

او در ادامه از بسیج تمامی امکانات تاسیسات گردشگری این استان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه انسجام بسیار خوبی بین مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی صنعت گردشگری استان کرمان در جهت پیشگیری از شیوع این ویروس وجود دارد.

فعالی با قدردانی از همراهی روز افزون مدیران تاسیسات گردشگری استان کرمان برای عبور از شرایط کنونی تصریح کرد: از عموم هموطنان عزیز درخواست می‌شود ایام نوروز ۱۳۹۹ را درکنار خانواده در منزل سپری کنند تا پس از شکست ویروس کرونا در صحت و سلامتی پذیرای آن‌ها در دیار کریمان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز