معاون درمان دانشکده علو‌م‌پزشکی سیرجان:

همه معادن سیرجان باید تعطیل شود

۱۳۹۹/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۲:۴۰
کد خبر: ۹۸۱۹۹۲
همه معادن سیرجان باید تعطیل شود
معاون درمان دانشکده علو‌م‌پزشکی سیرجان با تاکید بر اینکه تعطیلی موقت همه‌ی معادن این شهرستان ضروری است، گفت: «اعلام می‌کنم تا مدیون مردم سیرجان نباشم. معادن از کانون‌هایی هستند که می‌توانند فاجعه بیافرینند. مسئولان معادن به‌ویژه در منطقه‌ی گل‌گهر سیرجان باید قبل از اینکه ویروس گسترش یابد معادن را تعطیل کنند».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ غلامرضا جهانشاهی، در این‌باره اظهار کرد: «این دانشکده بر تعطیلی موقت کلیه‌ی معادن خصوصا در منطقه گل‌گهر سیرجان در شرایط کنونی تاکید دارد».

وی افزود: «به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا در سیرجان، برای تعطیلی معادن تلاش کردیم اما تاکنون نتیجه‌ای نداشته است».

وی ادامه داد: «اعلام می‌کنم تا مدیون مردم سیرجان نباشم؛ معادن از کانون‌هایی است که می‌تواند فاجعه بیافرینند. جان مردم مهم‌ترین امانت است. مسئولان معادن به ویژه در منطقه گل‌گهر سیرجان باید قبل از اینکه ویروس گسترش یابد معادن را تعطیل کنند».

وی بیان کرد: «تعطیلی سه هفته‌ای معادن در سیرجان می‌تواند از ضرر تعطیلی سه ماهه در آینده جلوگیری کند. به طور شفاف می‌گویم خواسته جدی سیستم سلامت در شهرستان، تعطیلی موقت معادن است».

وی ادامه داد: «بخش باربری معادن نیز حتما باید تعطیل شود و باید مسئولان معادن این‌بار به دور از هرگونه مصلحت‌اندیشی برای حفظ جان مردم این خطه معادن را تعطیل کنند و مردم نیز باید ضمن نرفتن به سفر و طبیعت‌گردی، در منزل خود بمانند چرا که خانه امن‌ترین مکان در حال حاضر است».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز