قدردانی فرماندار زرند از مدافعان سلامت

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۶:۰۹
کد خبر: ۹۸۴۶۱۵
قدردانی فرماندار زرند از مدافعان سلامت
فرماندار زرند گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کادر پزشکی پرستاران و مجوعه پرسنل فداکارانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت به مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی صادق زاده در بازدید از بیمارستان امام علی (ع) با تقدیر از تلاش‌های کادر پزشکی، پرستاران و مجوعه پرسنل این بیمارستان اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان این عزیزان فداکارانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت به مردم هستند.

او در حاشیه بازدید از بخش مبتلایان به ویروس کرونا افزود: کادر پزشکی، پرستاران، بخش اورژانس و سایر پرسنل روز‌های پرمشغله‌ای دارند و شبانه روزی برای بهبودی بیماران تلاش می‌کنند که زحمات این بزرگواران قابل تقدیر است.

فرماندار زرند بیان داشت: مجموعه پرسنل درمانی با وجود مشکلات و محدودیت‌هایی که دارند در رسیدگی به بیماران و ارائه خدمات به آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

صادق زاده در جمع پزشکان و کادر درمانی بیمارستان تصریح کرد: وظیفه بود که با حضور در مجموعه این بیمارستان از خدمات ارزشمند این تلاشگران بی ادعا قدردانی شود و امیدواریم زحمات و تلاش این قشر در جامعه بیشتر دیده شود.

فرماندار زرند از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید و از نزدیک در جریان ارائه خدمات درمانی این بیمارستان به مراجعین و بیماران مشکوک به کرونا و مبتلایان آن قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز