خدمات شرکت گاز استان کرمان غیرحضوری انجام می‌شود

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۴:۰۶
کد خبر: ۹۸۵۴۳۶
خدمات شرکت گاز استان کرمان غیرحضوری انجام می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: «خدمات مربوط به مشترکین شرکت گاز استان کرمان به صورت جامع در سایت این شرکت به نشانی اینترنتی Es.nigc-kerman.ir فعال است و مشترکین محترم می‌توانند با مراجعه به آدرس مذکور خدمات غیرحضوری دریافت کنند».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ منوچهر فلاح از ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین شرکت گاز استان خبر داد و بیان کرد: «با توجه به اهمیت خدمت‌رسانی به مشترکین محترم در تمامی ساعات شبانه‌روز و به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه و تاکیدات فراوان مبنی بر کاهش حضور افراد در بیرون از منزل و انجام امور به صورت غیرحضوری، شرکت گاز استان کرمان اقدامات مطلوبی را در همین راستا اجرایی کرده است».

وی ادامه داد: «خدمات مربوط به مشترکین شرکت گاز استان کرمان به صورت جامع در سایت این شرکت به نشانی اینترنتی

Es.nigc-kerman.ir فعال است و مشترکین محترم می‌توانند با مراجعه به آدرس مذکور خدمات غیر حضوری دریافت کنند».

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان افزود: «روند این سامانه بدین صورت است که مشترکین محترم با وارد کردن شماره‌ی اشتراک خود با ورود به سامانه از کلیه‌ی خدمات مربوط به مشترکین مانند: تغییر نام، اصلاح قبض، درخواست تست کنتور، درخواست تعویض کنتور و … بهره‌مند می‌شوند».

وی گفت: «امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده میزان حضور مشترکین محترم به ادارات تابعه‌ی شرکت گاز استان کرمان کاهش یابد و با همکاری مشترکین محترم گام موثری در جهت حفظ سلامتی هموطنان عزیزمان برداریم».

فلاح همچنین با اشاره به سامانه‌ی مدیریت ارتباط با مشتریان به نشانی

crm.nigc-kerman.ir خاطرنشان کرد: «کلیه‌ی مشترکین محترم می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ی مذکور انتقاد، پیشنهاد و شکایات خود را ثبت و با دریافت کد رهگیری جوابیه‌ی خود را در اسرع وقت از طریق همین سامانه دریافت کنند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز