به همت کمیسیون فرهنگی و هنری مجمع جوانان استان کرمان؛

نخستین جشنواره خونه‌مونی برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۷:۲۸
کد خبر: ۹۸۵۸۳۱
نخستین جشنواره خونه‌مونی برگزار می‌شود
نخستین جشنواره فرهنگی و هنری کمیسیون فرهنگی و هنری مجمع جوانان استان کرمان با عنوان خونه‌مونی به مناسبت هفته جوان برگزار می شود.

دبیر کمیسیون فرهنگی و هنری مجمع جوانان کرمان در گفت‌وگو با برنا در این خصوص گفت: این جشنواره به مناسبت فرارسیدنِ هفته جوان، توسط کمیسیون فرهنگی و هنری مجمع جوانان کرمان و با همکاری موسسه شاخه وسپار برگزار می‌شود.

آبان ملک‌محمدی ادامه داد: این جشنواره شامل خلق کتاب صوتی، فیلم کوتاه، اثر موسیقایی و نقد و تحلیل فیلم با موضوع جوانان می‌باشد.

وی افزود: خونه‌مونی جشنواره‌ای مجازی ست، که با توجه به شرایط ویژه کشور در این زمان راه‌اندازی شده است.

ملک‌محمدی اضافه کرد: این جشنواره شامل دو بخش است و در هربخش به ٣ نفر، جوایزی به همراه لوح سپاس اهداء می‌شود.

دبیر کمیسیون فرهنگی و هنری مجمع جوانان کرمان با بیان این که این نخستین جشنواره طرح شده توسط این کمیسیون است، اظهار داشت: بخش نخستِ این جشنواره شامل تولید کتاب صوتی، تولید فیلم کوتاه موبایلی و تولید قطعه ای موسیقی که شرکت‌کنندگان باید توجه داشته باشند که حداکثر زمان کتاب صوتی ١٠ دقیقه، قطعه موسیقی ٤ دقیقه و فیلم کوتاه ٥ دقیقه است.

وی ادامه داد: موضوع در این بخش آزاد است ولی اولویت خلق آثار متناسب با شرایط امروز کشور، جهان و حضور ویروس کرونا میان مردم و قرنطینه در این دوره خاص است.

ملک‌محمدی در مورد بخش دوم گفت: این بخش نیز، به فیلم بینی و نوشتن شرح برداشت شخصی و تحلیلِ پنج فیلمی که از روز دوم هفته جوان هر شب ساعت ٢٣ از پیج تماشاخانه پارس در اینستاگرام به صورت لایو اکران می شود اختصاص دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز