نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

۱۹ هزار نفر در استان کرمان درخواست بیمه بیکاری داده‌اند

۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۹:۴۹
کد خبر: ۹۸۷۴۳۱
۱۹ هزار نفر در استان کرمان درخواست بیمه بیکاری داده‌اند
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: 19 هزار نفر در استان کرمان اکنون درخواست بیمه بیکاری داده‌اند و در کشور حدود 600 هزار نفر است و آثار و تبعات ناشی از این بخش هم که اثر منفی در کرونا خواهد داشت را باید به شکلی دیده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی در ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار داشت: در بحث بیماری کرونا از سویی با سلامت جامعه و شهروندان روبه‌رو هستیم و از سویی بیکاری و اقتصاد جامعه مطرح است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید نقطه بهینه مسئله را در نظر داشته باشیم، عنوان کرد: 19 هزار نفر در استان کرمان اکنون درخواست بیمه بیکاری داده‌اند و در کشور حدود 600 هزار نفر است و آثار و تبعات ناشی از این بخش هم که اثر منفی در کرونا خواهد داشت را باید به شکلی دیده شود.

وی عنوان کرد: سه میلیون واحد صنفی در کشور داریم که شامل بیمه اجباری نیستند و اگر دچار چالش اشتغال شوند برآورد می‌شود، 7 میلیون شغل مستقیم و غیرمستقیم وارد رکود شوند.

پورابراهیمی ابراز داشت: مشکل بیمه بیکاری کارگران زغالسنگ برای یک ماه تعطیلی به کارگروهی سپرده شود تا نحوه پرداخت به شکلی باشد که مشکلی برای موضوع مشاغلی سخت و زیان‌آور این حوزه ایجاد نشود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: جهت جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به ویژ در حاشیه شهر کرمان باید مشکل آبرسانی به آنها رفع شود و مدیریت حاشیه شهر کرمان را در این زمینه داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز