معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان:

دوران پسا کرونا نیازمند رسیدگی های سلامتی و اقتصادی است

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۷:۰۴
کد خبر: ۹۹۱۸۰۴
دوران پسا کرونا نیازمند رسیدگی های سلامتی و اقتصادی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: برای اینکه بتوانیم تبعات بیماری کرونا را در دوران پس از این بیماری به حداقل برسانیم بایستی در کنار رسیدگی های بهداشتی، درمانی و سلامت مردم به مسائل اقتصادی هم توجه کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد صادق بصیری در نشست بررسی تبعات بیماری کرونا با حضور دستگاه های اجرایی حمایتی و سازمان های مردم نهاد با اشاره به آثار بهداشتی و زیستی این بیماری، افزود: پس از عبور از این بیماری آثار سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و ...  همه این تبعات ذیل مدیریت اقتصادی و سلامتی قابل پیشگیری و رسیدگی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در موضوع مدیریت بیماری کرونا خوش درخشید ، بیان داشت: موفقیت استان در کنترل و همکاری و هماهنگی مردم و دولت تلاش، جدیت و صبر و مقاومت عمومی بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تبعات منفی بجا مانده از این بیماری را در حوزه اجتماعی اعم از افزایش ناسازگاری ها، خشونت، طلاق و موارد دیگر را غیر قابل انکار دانست و بیان داشت: دستگاه های مرتبط با مسائل اجتماعی و فرهنگی باید با برنامه ریزی های آموزشی، مشاوره ای و حمایتی بتوانند در کاهش این تبعات نقش موثر ایفا نمایند.

وی همچنین به اهمیت فعالیت های فرهنگی و هنری برای ایجاد نشاط ، شادابی و امید در دوران پسا کرونا اشاره کرد و گفت: بایستی از ظرفیت هنری و فرهنگی که در حال حاضر معطوف به فضای مجازی است، بیشتر و بهتر بهره برد.

بصیری از همه دستگاه های فرهنگی و حمایتی و همچنین خیریه ها و تشکل های مردم نهاد فعال در این زمینه خواست برنامه های عملیاتی و اجرایی و پیشنهادات خود را در جلسه بعد ارائه و تقسیم کار صورت پذیرد تا همه به قدر ظرفیت و توان و اثرگذاری سهمی در دوران گذار از این بیماری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان در ادامه مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل بهزیستی و مدیران و نمایندگان خیریه ها و تشکل های مردم نهاد به بیان نظرات و برنامه های انجام شده و پیشنهادات خود پرداختند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز