معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

بارگذاری بیش از ۶۹۰ فیلم آموزشی در سامانه فناوری اطلاعات مدارس استان کرمان

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۰:۴۹
کد خبر: ۹۹۷۸۶۰
بارگذاری بیش از ۶۹۰ فیلم آموزشی در سامانه فناوری اطلاعات مدارس استان کرمان
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در راستای تقویت آموزش مجازی و تدریس 20 درصد دروس باقیمانده در سال تحصیلی جاری بیش از 690 فیلم آموزشی در سامانه فناوری اطلاعات مدارس استان بارگذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید محمد حبیب الهی با اعلام این خبر افزود: دانش آموزان عزیز می توانند جهت استفاده از این محتواهای آموزشی به سامانه فناوری اطلاعات مدارس استان به  نشانی اینترنتی http://fs.kermanedu.ir/ مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: آموزش مجازی در اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه استان  با بهره گیری از ظرفیت سرگروه های آموزشی استان از ابتدای تعطیلی مدارس با بارگذاری38 برنامه آموزش مجازی به صورت آنلاین از طریق سامانه اطلاع رسانی مدارس آغاز شده  است.

حبیب الهی بیان کرد: علاوه بر آموزش به صورت آنلاین 690 فیلم آموزشی تدریس همکاران در تمامی پایه های متوسطه اول و تمامی پایه ها و رشته های تحصیلی متوسطه دوم در این سامانه در راستای تحقق  شعار آموزش مجازی در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا بارگذاری شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزان و دبیران می توانند با ورود به سامانه اطلاع رسانی مدارس به صورت آفلاین از محتوای آموزشی بارگذاری شده برای آموزش مطلوب کتب درسی بهره مند شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز