شایستگی هایم را به اثبات می رسانم؛

بهروزی: نظم چشم گیری در اردو حکمفرماست

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۵:۱۰
کد خبر: ۴۹۸۵۱۴
ملی پوش وزنه برداری کشورمان اعتقاد دارد؛ فضا و شرایط اردوی تیم ملی با سالهای قبل متفاوت است و نظم خاصی در تمرینات حکمفرماست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جابر بهروزی ملی پوش تیم ملی وزنه برداری کشورمان در خصوص بازگشت به اردوی تیم ملی وزنه برداری پس از یکسال، تصریح کرد: آسیب دیدگی از ناحیه کتف داشتم که 6 ماه مراحل درمانی ام طول کشید.به خاطر همین مصدومیت یکسال از تیم ملی دور بودم ولی مجدداً با اعتماد کادرفنی تیم ملی به اردو بازگشتم. 
وی در خصوص شرایط اردوهای تیم ملی تاکید کرد: وضعیت اردوی تیم ملی نسبت به سالهای گذشته، خیلی متفاوت است. نظم و انضباط بهتر از اردوهای قبلی شده وکادرفنی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان با انگیزه کار خود را دنبال می کنند.
قهرمان جوانان جهان در خصوص آمادگی خود برای تصاحب دوبنده تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان، گفت: با مشورت سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی به یک وزن بالاتر خواهم آمد و در دسته 77 کیلوگرم شایستگی های خود را به اثبات می رسانم تا نظر مساعد کادر فنی را جلب کنم. 
بهروزی در خصوص عملکرد فدراسیون در دو سال اخیر، خاطرنشان کرد:برنامه ریزی های مسئولان وزنه برداری کشورمان و به ویژه علی مرادی رییس فدراسیون برای پیشرفت این رشته المپیکی است و مطمئناً در سالهای آینده تیم های ملی قوی در تمامی رده های سنی خواهیم داشت.
قهرمان دانشجویان جهان در خصوص حمایت های مسئولان ورزش استان فارس اظهار کرد:باید تشکر ویژه ای از حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس داشته باشم که با حمایت همه جانبه وی توانستم دوباره به وزنه برداری بازگردم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز