اهدای کتاب در سالروز تولد کارکنان فدراسیون

فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کتاب خوان می شود

۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۳:۰۲
کد خبر: ۵۱۵۶۰۵
فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کتاب خوان می شود
شانزدهم بهمن ماه سالروز تولد محمدرضا خیرخواه (کارمند فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای) است که هم اکنون در کمیته آموزش فعالیت دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسوولین و پرسنل این فدراسیون به نمایندگی از جامعه ورزش کشور ضمن تبریک تولد محمدرضا خیرخواه و اهدای گل برای ایشان آروزی صحت، سلامت و توفیق روز افزون در تمامی مراحل زندگی کردند.

بر همین اساس مجتبی جوهری (رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای) در اقدامی خلاقانه، همزمان با سالروز تولد محمدرضا خیرخواه و در پاسداشت خدمات صادقانه وی و دیگر همکاران، با اهدای یک جلد کتاب از ایشان تقدیر نمود.

این در حالی است که اهدای کتاب در سالروز تولد کارکنان فدراسیون با هدف گسترش سرانه مطالعه و فرهنگ کتابخوانی برای نخستین بار توسط یک رییس فدراسیون صورت می پذیرد که امیدواریم فتح بابی برای فزونی بیش از پیش این نوع اقدامات فرهنگی شایسته در جامعه باشیم.

خاطر نشان می گردد: کتاب «هفت عادت مردمان موثر» نوشته «استفان کاوی» و ترجمه «محمدرضا آل یاسین»، کتاب اهدایی به محمدرضا خیرخواه توسط مجتبی جوهری، متن کامل درسهای نیرومندی برای دگرگونی خویشتن است که در ردیف پرفروش ترین کتابهای جهان نیز محسوب و تا کنون 16 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز