اولین داروخانه آنلاین کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۹:۲۸
کد خبر: ۱۱۵۴۰۶۰
اولین داروخانه آنلاین کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
اولین داروخانه آنلاین کهگیلویه وبویراحمد ( داروخانه شبانه روزی دکتر صیدالی )به منظور سهولت دسترسی، صرفه جویی در زمان و کاهش ریسک ابتلا به بیماری­های خطرناکی مثل کرونا راه اندازی و افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛داروخانه شبانه روزی دکتر صیدالی به آدرس https://www.dsp24.ir و با دارا بودن تمامی محصوالت غیر دارویی مورد نظر شما، این امکان را در اختیار همشریان درون استانی و برون استانی قرار می دهد تا به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن، محصوالت مورد نظر خود را تهیه و سفارش دهند.

دکتر میثم صیدالی در مراسم رونمایی از داروخانه اینترنتی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت :محصولاتی که به صورت آنلاین به فروش می ر سد شامل انواع محصولات آرایشی ، بهدا شتی، تجهیزات پزشکی داروخانه، انواع مکمل های رژیم غذایی، غذای کودک و نوزاد می باشد که در انواع گوناگون، با برندها و قیمت های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد تا نوع دلخواه خود را به سادگی انتخاب نمایید .

قیمت محصولاتی که در داروخانه آنلاین جهت فروش ارائه می شوند ، کامال بر اساس قیمت های مصوب و تعیین شده ا ست و تحت هیچ شرایطی شاهد قیمت های بالاتر از سایر فرو شگاه های رسمی و یا داروخانه ها نخواهید بود .

در داروخانه آنلاین کهگیلویه وبویراحمد محصوالت بهداشتی، درمانی و دارویی مثل مکمل­هایی غذایی و بدنسازی در تمام ساعات شبانه روز قابل تهیه است.

داروخانه آنلاین شبانه روزی دکتر صیدالی امکان فروش داروهای نسخه ای را ندارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز