ادامه طرح محدودیت های ترافیکی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۸:۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۶۰۶۰۱
ادامه طرح محدودیت های ترافیکی در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت:طرح محدودیت تردد وسایط نقلیه در جاده های درون شهری و برون شهری در استان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ بهنام ویسی پور در گفت و گو  با خبرنگاران افزود:براساس این طرح ورود خودروهای پلاک های غیربومی شخصی به کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است و پس از تذکر، دستور به برگشت، در صورت سرپیچی رانندگان از قانون جریمه می شوند.

وی بیان کرد: همچنین ورود خودروهای بومی شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی به مناطق زرد و آبی ممنوع است وبا خاطیان برابر قانون برخورد خواهد شد.

ویسی پور ابراز داشت: خودروهای شخصی برای انجام سفرهای ضروری می توانند از جاده های کمربندی استفاده کنند.

وی عنوان کرد: محدودیت های اعلام شده برای خودروهای شخصی است و ناوگان حمل و نقل باری و مسافربری مشکلی برای تردد ندارند.

ویسی پور همچنین تردد خودرو و دیگر وسایط نقلیه از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت:از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان تعطیلات نوروزی پنج هزار و۳۳۷ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی استان برگشت داده شده است.

وی تاکید کرد:همچنین در این مدت ۱۲ هزار و ۲۲۶ دستگاه خودرو در جاده های برون شهری کهگیلویه وبویراحمد از ماموران پلیس تذکر لسانی دریافت کردند و۱۸۰ راننده متخلف۵۰۰ هزار یا یک میلیون تومان جریمه شده اند.

وی تاکید کرد:سختگیری و محدودیت های اجرا شده با هدف کنترل همه گیری ویروس کرونا انجام می شود.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد همچنین از کاهش ۳۷درصدی جان باختگان سوانح رانندگی در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه در استان خبر داد.

ویسی پور بدون اشاره به آمار اظهار داشت: تعداد سوانح رانندگی تعطیلات نوروز امسال در کهگیلویه وبویراحمد نسبت به پارسال ۷۵درصد کاهش یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز