رحیمی زاده مسئول پژوهش ورزش و جوانان استان شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۴۱:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۳۳۸۷
رحیمی زاده مسئول پژوهش ورزش و جوانان استان شد
طی ابلاغی به امضای علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد،اسماعیل رحیمی زاده بعنوان مسئول پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آرمان حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :طی ابلاغی به امضای علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد،اسماعیل رحیمی زاده بعنوان مسئول پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان منصوب شد.

حاتــمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان ادامه داد:در حکم ابلاغ اسماعیل رحیمی زاده بعنوان مسئول پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان آمده است :
 
جناب آقای اسماعیل رحیمی زاده
سلام علیکم
پس از حمد خداوند یکتا و با صلوات بر حضرت محمد وآل محمد (ص) ،احتراما با توجه به مصوبات جلسه شورای معاونین ستادی اداره کل در مورخ 27/12/1399 به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی ،جنابعالی به عنوان مسئول پژوهش این اداره کل منصوب می شوید . امید است امور محوله را با هماهنگی مسئولین ذیربط به نحو احسن انجام دهید . موفق و موید باشید .
 
سید محمد تقی علوی
مدیر کل
اسماعیل رحیمی زاده دارای مدرک ارشد تربیت بدنی و ورزش ،مسئولیت های رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا و بویراحمد ،مسئول امور باشگاههای اداره کل ورئیس دفتر مدیر کل را در کارنامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز