تجلیل از بانوان قهرمان سی‌سختی در مسابقات پرتاب نیزه کشور

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۸:۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۱۶۵۹۶۱
تجلیل از بانوان قهرمان سی‌سختی در مسابقات پرتاب نیزه کشور
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از بانوی سی سختی قهرمان کشوری پرتاب نیزه تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛نادیا صداقت مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه نوری‌زاد مدیرعامل تشکل مردم نهاد شمیم مهر سبحان از بانوی سی‌سختی قهرمان کشور پرتاب نیزه تجلیل کرد.

وی گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم عرصه ای را فراهم کنیم که در آن شاهد ارتقاء بیش از پیش جایگاه زنان و دختران استان باشیم، که علیرغم کمبود امکانات و فضاهای ورزشی توانسته‌اند در بسیاری از رشته های ورزشی در سطح ملی و بین المللی بدرخشند. 

صداقت از حضور اعضای خیریه شمیم مهر سبحان از سمن‌های استان تهران در سی‌سخت خبر داد و افزود: این گروه طی هماهنگی این دفتر با مشاور امور زنان و خانواده وزیر کشور و نهایتا دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران به ما معرفی و به منطقه زلزله زده عازم شدند و از روزهای نخست وقوع زلزله، در زمینه های مختلف با دفتر امور زنان و خانواده استانداری همکاری نموده و در کنار مردم  سی سخت، به خدمت رسانی مشغول بوده و ‌با هدف محرومیت زدایی قصد دارند تعدادی از خانه های آسیب دیده از زلزله اخیر را بازسازی نمایند.

مدیرکل امور زنان و خانواده زنان استانداری اظهارداشت: بانوان هم استانی در مسابقات کشوری پرتاب نیزه مقام های اول و دوم را کسب کرده اند که زهرا صیادی اول و سحر ضیایی دوم شده اند که از طرف این موسسه خیریه، بلیط رفت و برگشت و هزینه اسکان سفر زیارتی به مشهد مقدس، به این قهرمانان کشوری و یکی از اعضای خانواده آن‌ها اهداء گردید.

صداقت عنوان کرد: همچنین تلاش داریم با کمک و رایزنی این سمن در تهران با کمیسیون اجتماعی مجلس، جهت تامین ملزومات و ساخت سالن جهت تمرین این بانوان ورزشکار اقدام کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز