آغاز پویش آجرهای مهربانی برای مدرسه سازی در ماه رمضان

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۱۶۶۰۰۰
آغاز پویش آجرهای مهربانی برای مدرسه سازی در ماه رمضان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت:پویش ملی «آجرهای مهربانی» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با هدف ساخت مدرسه در ماه مهربانی خدا آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛پیروز کرمی،مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر اظهار داشت: پویش ملی «آجرهای مهربانی» در راستای بسته تحولی «آجر به آجر» که در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست ،با هدف استفاده از استراتژی جمع سپاری مشارکت در مدرسه سازی و برای ماه مبارک رمضان تعریف و راه‌اندازی شده است.

وی افزود:هدف از اجرای این پویش در کهگیلویه و بویراحمد ساخت و بازسازی فضاهای آموزشی و تهیه تجهیزات آموزشی مورد نیاز مدارس استان است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا افراد با بهره‌مندی از فضای معنوی این ایام بتوانند سهمی در انجام امور خیر و نیکوکارانه داشته باشند.

کرمی با تاکید بر اینکه هدف از اجرای این پویش‌ها توسعه مشارکت و گسترش فرهنگ کار خیر در جامعه است،اضافه کرد:هموطنان عزیز و نیکوکار استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند به منظور شرکت در این پویش با مراجعه به سایت http://ajorbajor.ir/  و سامانه "مهر مدرسه" http://MehreMadrese.ir با هر میزان آورده حتی به اندازه یک آجر در امر حسنه مدرسه‌سازی مشارکت داشته ‌باشند.

وی در پایان گفت:پس از ورود به سامانه های فوق استان کهگیلویه و بویراحمد را انتخاب نموده و پس از اهدای کمک، پوستری با عکس خود یا افراد خانواده خود دریافت کنید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز