قطعی ۶ ساعته آب شرب برخی از روستاهای حومه شهر یاسوج

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۹:۴۴
کد خبر: ۱۱۶۶۹۱۸
قطعی ۶ ساعته آب شرب برخی از روستاهای حومه شهر یاسوج
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از قطعی آب برخی از روستاهای حومه شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ علی محمد غریبی اظهار داشت: باتوجه به اینکه امورآب و فاضلاب شهرسـتان بویراحمد قصد انجـام پـاره ای عملیـات تعمیر و بهسازی شبکه توزیع آب شرب درسطح روستای نره گاه را دارد.

وی گفت: به همین دلیل آب  شرب روستاهای نره گاه، تلخسرو، سرآبتاوه، چنارستان( سفلی، وسطی و علیا ) و موردراز( سفلی، وسطی و علیا ) از ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 1400/01/30 تا ساعت 15 بعدازظهر به مدت 6 سـاعت قطع می باشد. 

غریبی یادآور شد: ضروریست ساکنین مناطق یاد شده قبل از قطعی آب، تدابیر و تمهیدات لازم را جهت ذخیره سازی آب مورد نیاز و همچنین در ساعات قطعی آب همکاریهای مقتضی را نسبت به صرفه جوئی در مصرف با امور آب وفاضلاب شهرستان بویراحمـد به عمل آورند.

علی محمد غریبی تصریح کرد: تا ساعاتی پس از پایان عملیات تعمیرات و بهسازی شبکه توزیع، افت فشار آب در شبکه روستاهای مورد نظر دور از انتظار نمی باشد که لازم است مشترکین از هر گونه دستکاری تاسیسات، تجهیزات مکانیکی و شیرآلات جدا خودداری نموده تا هر چه سریعتر جریان آب در شبکه های توزیع به حالت اولیه و معمول برگردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز