اختتامیه اولین دوره شعر ملی «سوگواره ایل» برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۶۹۴۲۷
اختتامیه اولین دوره شعر ملی «سوگواره ایل» برگزار می‌شود
مدیر کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد از اختتامیه اولین دوره شعر ملی «سوگواره ایل» با حضور معاون فرهنگی کانون‌های مساجد کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیر کانون‌های مساجد استان گفت: اختتامیه اولین دوره شعر ملی «سوگواره ایل» با حضور «سعید سعادتی» معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «محمد علی پیرسبزی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

علیرضا دولت آبادی بیان کرد: این برنامه امروز شنبه ۴ اردیبهشت ساعت ۱۲ ظهر در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: بعد از بررسی بین تعداد ۸۹۰ اثر که به ستاد رسید، ۳۷۰ اثر به مرحله دوم داوری راه یافته و ۶ اثر به مرحله نهایی رسیدند.

دولت آبادی افزود: این طرح که برای اولین بار در کشور برگزار شده، به سمت تولید محتوای هنری برای فضای مجازی حرکت کرده و با هدف کشف استعداد‌های هنری در سطح مساجد، ایجاد رقابت سالم بین نوجوانان و جوانان برگزار شده است.

وی بیان کرد: این طرح با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری استان و همچنین معاونت فرهنگی سپاه فتح استان، برگزار شد.

مدیر ستاد فهمای کهگیلویه و بویر احمد افزود: در طول اجرای این طرح چندین کارگاه آموزشی شعر به صورت مجازی نیز برگزار شد و در نهایت آثار منتخبان در قالب کتاب منتشر می‌شود.

وی اضافه کرد: این سوگواره همزمان با طرح «ایران قوی» در بستر سامانه «بچه‌های مسجد» برگزار شد که با استقبال خوبی از سراسر کشور همراه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز