تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم صد ثانیه ای آب و انرژی

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۹:۵۲:۳۰
کد خبر: ۱۱۷۰۰۳۵
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم صد ثانیه ای آب و انرژی
دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم صد ثانیه ای آب و انرژی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علی محمد غریبی دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان گفت: نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای «آب و انرژی» که قرار است با همکاری یونسکو و وزارت نیرو برگزار شود، بنا به درخواست علاقه‌مندان برای ارسال آثار، تا ۱۷ اردیبهشت‌ ماه سال‌جاری تمدید شد.

وی افزود: این جشنواره به میزبانی وزارت نیرو و یونسکو روز ۱۵ ژوئن ۲۰۲۱ یا ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست در سه حوزه‌ مستند، داستانی و انیمیشن برگزار خواهد شد.

غریبی یادآور شد: پنج محور این جشنواره که با شعار ۱۰۰ ثانیه برای آب و انرژی و با همکاری دفتر منطقه‌ای یونسکو و وزارت نیرو برگزار می‌شود، شامل «ارزش زیست‌محیطی آب و انرژی»، «ارزش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آب و انرژی»، «تغییر اقلیم، آب و انرژی»، «نقش رسانه در آموزش و مدیریت مصرف بهینه آب و انرژی» و «دسترسی به آب سالم و انرژی پایدار» است.

وی عنوان کرد: بر این اساس، آگاهی‌‌بخشی درخصوص اهمیت مدیریت مصرف آب و انرژی در جهت حفظ محیط زیست، تبیین نقش بهره‌برداری بهینه از منابع آب و انرژی در توسعه پایدار، ترغیب جامعه به مدیریت مصرف آب و انرژی در زمان بحران‌های فراگیر، آشنایی با نحوه تولید، انتقال و توزیع انرژی و آشنایی با نحوه جمع‌آوری، استحصال، فرایند انتقال، تصفیه و توزیع آب اهداف جشنواره را شامل می‌شود. 

غریبی تصریح کرد: در سه بخش مستند، داستانی و انیمیشن برای رتبه نخست، تندیس جشنواره و مبلغ ۱۰۰۰ دلار به بهترین فیلمساز خارجی یا معادل ریالی آن برای فیلمساز ایرانی اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: برای رتبه دوم نیز تندیس جشنواره و مبلغ ۷۰۰ دلار به فیلمساز خارجی یا معادل ریالی آن برای فیلمساز ایرانی و برای رتبه سوم هم تندیس جشنواره و مبلغ ۳۰۰ دلار به فیلمساز خارجی یا معادل ریالی آن برای فیلمساز ایرانی در نظر گرفته شده است.

غریبی گفت: با اعلام دبیرخانه این جشنواره، علاقه‌مندان و فیلمسازان به منظور شرکت در جشنواره «آب و انرژی» تا مهلت تمدید شده ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند، آثار خود را از طریق وب‌ سایت جشنواره به نشانی www.100-we.co ثبت کنند.

وی از  فیلمسازان و مستندسازان هم استانی خواست آثار خود را برای این جشنواره ارسال نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز