در دولت تدبیر و امید ۳۸۰ میلیارد ریال برای زیر ساخت های ورزشی گچساران هزینه شد/۹ طرح ورزشی در گچساران در دست اجراست

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۴:۵۷:۵۴
کد خبر: ۱۱۷۴۹۱۶
در دولت تدبیر و امید ۳۸۰ میلیارد ریال برای زیر ساخت های ورزشی گچساران هزینه شد/۹ طرح ورزشی در گچساران در دست اجراست
فرماندار گچساران گفت: در دولت تدبیر و امید ۳۸۰ میلیارد یال از سال ۹۲ تاکنون برای زیر ساخت‌های ورزشی این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علیرضا اتابک اظهار داشت: این میزان اعتبار  برای ساخت و تمکیل ۴۶طرح ورزشی در مناطق مختلف گچساران هزینه شد.

وی ساخت ۳۱ چمن مصنوعی را از مهمترین این طرح ها اعلام کرد و گفت: از این تعداد چمن مصنوعی ۲۶ چمن از سوی وزارت نفت در مناطق کمتر توسعه یافته این شهرستان اجرا شد.

اتابک اظهار داشت: ۱۳۸ میلیارد ریال برای ساخت این تعداد چمن مصنوعی هزینه شد.

وی تصریح کرد: هشت سالن ورزشی  با اعتباری بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال  از محل بودجه مناطق نفتخیز در مناطق محروم این شهرستان در دولت تدبیر و امید احداث شد.

اتابک  بیان کرد: سالن های ورزشی این شهرستان در مناطق سراب ننیز، ناصر آباد، اسلام آباد، بابا کلان، آبشیرین احداث شد.

وی گفت: ساخت استخر بانوان با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال از سوی وزارت نفت، دریاچه فرهنگی ورزشی نفت با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال، تکمیل مجموعه شماره چهار به سه میلیارد ریال اعتبار، تکمیل مجموعه بشارت با یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال، ساخت خانه جوان با ۱۳ میلیارد ریال از مهمترین اقدامات ورزشی در این شهرستان از سال ۹۲ تاکنون بوده است.

اتابک  ساخت پایگاه قهرمانی، با هشت میلیارد ریال اعتبار، تکمیل مجموعه تختی و جایگاه وی ای پی و کشت زمین چمن با ۹ میلیاردو ۹۸۷ میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده در زمینه ورزش در دولت تدبیر و امید می باشد.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی هم اکنون ۸۰ سانتی متر مربع است در حالی که قبل از دولت تدبیر و امید ۲۹ سانتی متر مربع بود.

اتابک با اشاره به اینکه بازسازی زمین چمن استادیوم تختی  گچساران درچند سال گذشته با مشکلات عدیده ای مواجه شده بود بطوریکه این موضوع موجب نارضایتی اهالی ورزش و دوستداران ورزش شده بود.

وی ادامه داد: عملیات کشت چمن طبیعی فوتبال برای بازسازی زمین چمن استادیوم تختی گچساران در دولت تدبیر و امید انجام شد.

وی افزود:  احیای زمین چمن ورزشگاه تختی گچساران به اعتباری یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال ازمحل اعتبارات استانی تأمین شده است.

۹ طرح ورزشی در گچساران در دست اجراست

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: ۹ طرح ورزشی با اعتباری بیش از ۱۲۵ میلیارد ریال در مناطق کمتر توسعه یافته این شهرستان هم اکنون در دست اجراست.

فریدون عبدالخانی افزود: این میزان طرح ها شامل ساخت چهار باب سالن ورزشی و پنج زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف گچساران در دست اجراست.

وی ابراز کرد: سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای کلاغ نشین، گناوه، آب انجیر هم اکنون با اعتباری ۱۵ میلیارد ریال در دست اجراست.

عبدالخانی تصریح کرد: هم اکنون یکهزار و ۴۷۰ ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان فعالیت می کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران اظهار کرد: تعداد هیات‌های ورزشی این شهرستان هم اکنون بیش از ۳۰ هیات است.

وی گفت: هم اکنون ۱۶ سالن چند منظوره، ۳۱ چمن مصنوعی، یک واحد زورخانه باستانی، سه استادیوم ورزشی، پنج واحد اماکن ورزشی و یک پیست موتورسواری در این شهرستان وجود دارد.

عبدالخانی  اظهار کرد: ۱۸ باشگاه ورزشی بانوان هم اکنون در این شهرستان وجود دارد.

وی  ابراز کرد: هم ‌اکنون ۱۰ سالن ورزشی با زیربنای بیش از ۱۲ هزار مترمربع و ۲ استخر شنا به مساحت سه هزار مترمربع در گچساران فعال است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز