اعلام مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای روستا

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۱:۵۶
کد خبر: ۱۱۷۵۵۳۵
اعلام مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای روستا
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در این استان ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛احد جمالی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون صلاحیت ۷۹ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در کهگیلویه و بویراحمد در هیأت اجرایی بخش ها بررسی شده و ۲۱ درصد مابقی نیز در حال رسیدگی است. 

وی افزود: سه هزار و ۵۶۳ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در کهگیلویه و بویراحمد تأیید صلاحیت و ۲۹ نفر نیز رد صلاحیت شده اند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیأت نظارت بخش ها نیز در حال رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای روستا و عشایر در این استان است.  

جمالی عنوان کرد: تاکنون صلاحیت ۲۳ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در کهگیلویه و بویراحمد در هیأت نطارت بخش ها بررسی شده است. 

وی ابراز داشت: صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر در کهگیلویه و بویراحمد در هیأت اجرایی استان بررسی شد که ۱۴ نفر رد صلاحیت شدند. 

جمالی گفت: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر در کهگیلویه و بویراحمد در هیأت نظارت شهرستان ها نیز ۵۶ نفر رد صلاحیت شدند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز