به همت تیپ ۴۸ فتح استان رزمایش کمک‌های مومنانه در لوداب برگزار شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۱:۳۹
کد خبر: ۱۱۷۶۰۹۷
به همت تیپ ۴۸ فتح استان رزمایش کمک‌های مومنانه در لوداب برگزار شد
رزمایش کمک‌های مومنانه با حضور فرمانده تیپ ۴۸ فتح در مناطق محروم دهستان چین، بخش لوداب برگزار شد.
 به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛به همت تیپ مقتدر ۴۸ فتح رزمایش کمک‌های مومنانه در لوداب برگزار و در ابتدای این رزمایش غبار روبی قبور مطهر شهدا و دیدار و تجلیل از خانواده این شهدای والا مقام انجام شد.
 
 فرمانده تیپ ۴۸ فتح در حاشیه توزیع این کمک‌ها در منطقه دهستان چین گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان تیپ ۴۸ فتح با همکاری ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان بسته‌های مواد غذایی، پتو و گروه های پزشکی همراه با تجویز دارو را تهیه کرده و در اختیار مردم مناطق محروم و دور افتاده استان قرار داد.
 
سردار حسن حکمتیان با بیان اینکه سپاه و بسیج، تیپ ۴۸ فتح پا به پای سایر نهاد‌های خدمات رسان برای کمک به مردم در بخش‌های مختلف روستا‌های محروم آسیب دیده و سایر جامعه هدف نیازمند با همه توان در صحنه است، گفت: تیپ ۴۸ فتح علاوه بر امداد رسانی به مردم در حوادث و بلایای مختلف، نیازمندان را فراموش نکرده و در هر جایی به یاری آن‌ها می‌شتابد.
 
محسن عادلی مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات بخش لوداب گفت: امروز به مناسبت ماه مبارک رمضان مرحله دیگر از رزمایش کمک مومنانه در بخش لوداب دهستان چین برگزار شد.
 
عادلی افزود: مردم قدر شناس لوداب همیشه قدردان سبز پوشان دلاور مردان سپاه پاسداران هستند.
 
در این رزمایش بسته‌های مواد غذایی و پتو، توزیع و گردان بهداری تیپ ۴۸ فتح با تیم پزشکی در این منطقه مستقر به انجام کار‌های درمانی و بهداشتی پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز