استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تخصیص ۹۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات " مقابله با کرونا" برای تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۱:۳۴
کد خبر: ۱۱۸۰۷۹۴
تخصیص ۹۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات  مقابله با کرونا برای تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۹۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات " مقابله با کرونا" برای تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حمید پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.

کلانتری، اظهار داشت: در این نشست دستورات لازم توسط پور اصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور برای تامین اعتبار به مبلغ ۹۰ میلیارد تومان جهت دانشگاه علوم پزشکی در راستای تجهیز مراکز درمانی بیمارستان ها و مبارزه با ویروس کرونا صادر شد.

کلنگ بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دهدشت به زودی به زمین زده می شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پیگیری احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی دهدشت با مشارکت تامین اجتماعی، وزارت بهداشت و درمان و سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره کرد و افزود: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا در کوتاه ترین زمان ممکن کلنگ آن با حضور مسئولان کشوری به زمین زده شود‌.

تقویت تامین اعتبار بیمارستان های ۳۲ تختخوابی سی سخت، پاتاوه، لنده، چرام و بهمئی 

کلانتری خاطرنشان کرد: در این دیدار تقویت تامین اعتبار جهت بیمارستان های ۳۲ تختخوابی سی سخت، پاتاوه، لنده، چرام و بهمئی نیز با جدیت پیگیری شد.

حمید پور اصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه عملکرد استان در حوزه کرونا قابل تقدیر است، اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای پیگیری مشکلات مردم استان در حوزه های مختلف به ویژه بهداشت و درمان به کار می گیریم.

وی افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد بیش از این شایسته خدمت رسانی هستند.

 در این دیدار علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد استاندار را همراهی کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز