جایگاه تاثیرگذار رئیس جمهور در کشور/ انتقاد نماینده ولی‌فقیه از برخی مسئولان کنونی و گذشته کشور

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۲:۵۰
کد خبر: ۱۱۸۳۴۵۰
جایگاه تاثیرگذار رئیس جمهور در کشور/ انتقاد نماینده ولی‌فقیه از برخی مسئولان کنونی و گذشته کشور
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: عده‌ای می‌گویند رئیس جمهور نمی‌تواند کاری کند این حرف پذیرفته نیست رئیس جمهور جایگاه مهم و تاثیرگذاری در کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ آیت‌الله سید نصیر حسینی ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت سی و دومین سالگرد ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در غزه و گرامیداشت سوم خرداد گفت: استحکامات نظامی دشمن پس از اشغال خرمشهر به شکلی بود که باز پس‌گیری خرمشهر غیر ممکن شده بود اما نفس قدسی حضرت امام(ره) و روحیه ایثار و خودباوری رزمندگان موجب پیروزی و آزادی خرمشهر شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام و قیام ۱۵ خرداد افزود: ارتحال حضرت امام حادثه تلخ و جانسوزی بود خیلی از دشمنان با این حادثه خوشحال شدند و مخالفانی که بعد از انقلاب از کشور فرار کرده بودند قصد بازگشت به وطن را داشتند اما زمانی که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای انتخاب شدند دشمنان مایوس شدند

وی با اشاره به مستعمره بودن و رنج و مشقت‌های ملت ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در چنین شرایطی که ملت در رنج و مشکلات متعددی بودند، خدا پیروزی را نصیب مردم ایران کرد که باید قدر امام و انقلاب، نظام و رهبری باشیم.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه انقلاب طی این سال‌ها چه گردنه‌ها و توطئه‌های سخت و سنگینی را پشت سر گذاشت، گفت: ملت مظلوم فلسطین تا دیروز با سنگ به مبارزه می‌پرداختند اما امروز موشک‌های مقاومت مناطق مختلف سرزمین‌‌های اشغالی را هدف قرار می‌دهد که نشان می‌دهد انقلاب چه گنجینه بزرگ و با عظمتی است.

آیت‌الله حسینی با اشاره به مشکلات کشور در همه زمینه‌ و حوزه‌ها گفت: منکر مشکلات کشور نیستیم اما نباید فراموش کنیم که پیشرفت‌های خوبی در همه حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ...داشته‌ایم.

 وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام و قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: جوان‌ها را با آثار امام و ارزش‌های انقلاب آگاه کنید، آنان وقتی چشم باز کردند عزت و احترام دیدند و امکانات هم برای آنها فراهم بود در حالی که قبل از انقلاب چنین امکاناتی نبود لذا اگر انها را نسبت به امام و انقلاب آگاه نکنیم دشمن سوء استفاده می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای آشنایی جوان‌ها با سیره امام و انقلاب افزود: فضای مجازی را باز گذاشتیم که دشمن هر کاری دلش خواست انجام دهد،  آنجایی که باید آزاد می‌کردیم را بستم و فضای که باید بسته شوند را آزاد کردیم.

وی رهایی فضای مجازی را خیانت دانست و عنوان کرد: هیچ کشوری این فضای ولنگاری را نمی‌پذیرید گاهی در همین فضای مجازی کارهایی انجام می‌شود که آنهایی که باید این کار را بکنند نمی‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با مهم، حساس و حیاتی خواندن انتخابات پیش‌رو گفت: انتخابات مهم است یکی از راه‌های حراست و حفاظت از انقلاب حضور در پای صندوق رای است که تقویت انقلاب و نظام‌ را به همراه دارد، دشمن تلاش می‌کند که این رای را از مردم بگیرید.

وی با اشاره به جایگاه مهم ریاست جمهوری در کشور گفت: برخلاف کسانی که می‌گویند رئیس جمهور کاری نمی‌تواند انجام دهد ریاست جمهور جایگاه مهم و تاثیرگذاری در کشور و جامعه است و این حرف که نمی‌تواند کاری کند پذیرفته نیست.

وی بیان کرد: وزیری ۸ سال در این کشور سمت دارد بعد می‌گوید رئیس جمهور کاری نمی‌تواند بکند.فرد دیگری ۸ سال رئیس جمهور این کشور است بعد برمی‌گردد و لگد می‌زند آنوقت جمهوری اسلامی را به نبود آزادی و دموکراسی متهم می‌کنند.

آیت‌الله حسینی خاطرنشان کرد: این افراد رها شوند دیکتاتوری می‌شوند و  می‌خواهند سه قوه را خودشان به دست بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز