به همت اتاق بازرگانی یاسوج:

۵۰ عدد کپسول اکسیژن به بیمارستانهای کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۶۱۵۱
۵۰ عدد کپسول اکسیژن به بیمارستانهای کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج خبر داد و گفت: ۵۰ عدد کپسول اکسیژن به بیمارستان های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: در هفته های اخیر با توجه به پیک چهارم و افزایش مراجعات بیماران کرونایی به بیمارستان‌های استان، نیاز مبرم به کپسول‌های اکسیژن در استان احساس می شد.

وی افزود: با تهیه و ارسال ۵۰ عدد کپسول اکسیژن چهل کیلویی به اتاق بازرگانی یاسوج، این کپسول ها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان برای توزیع میان بیمارستان های استان قرار گرفت.

کیانی ادامه داد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج از ابتدای شیوع همه‌گیری ویروس کرونا، تلاش کرده‌ است همسو با مسئولیت اجتماعی و وظیفه انسانی، از تبعات منفی این ویروس، به‌ویژه بر اقشار کمتر برخوردار بکاهد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: این اتاق با پیوستن به "کمپین نفس" و راه اندازی آن در استان، تاکنون بیش از ۲۰میلیارد ریال تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، وسایل محافظتی و کمک های غیر نقدی، میان قشرهای مختلف آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز