قدردانی نماینده مجلس از حضور پرشور مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۳:۲۸:۰۷
کد خبر: ۱۱۹۵۷۳۳
قدردانی نماینده مجلس از حضور پرشور مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ۱۴۰۰
مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از حضور پر شور مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ۱۴۰۰ قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم این استان در پای صندوق‌های اخذ رأی قدردانی کرد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

انتخابات تمام شد و دفتر انقلاب دوباره برگی از ایثار مردم ایران را ثبت کرد.
مردمی که با تمام مشکلات و گرفتاری‌ها به پای صندوق‌های رای آمدند و میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های انقلاب و حضرت امام خمینی (ره) بستند.
مردمی که دعوت رهبری عزیزِ انقلاب را لبیک گفتند و با عشق سلیمانی‌گونه به صحنه آمدند تا دشمنان نظام و انقلاب ببینند و بدانند که سلیمانی‌ها زنده‌اند.
آری، مردم حماسه آفریدند و از این حماسه هرچه بگوییم کم است.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی به مقام معظم رهبری و همه آحاد ملت ایران، بر خود لازم می‌دانم که از ملت عزیز و نجیب ایران و به خصوص مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد که در این بزنگاه تاریخی با بصیرت عاشورایی به صحنه آمدند و دشمنان را پس زدند، تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.
همچنین از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، نهادهای دولتی، قضایی و نظامی، شورای محترم نگهبان و رسانه‌ی ملی که در این شور آفرینی نقش ویژه ایفا کردند نیز، تشکر و قدردانی می‌ کنم.

مهدی روشنفکر
نماینده مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز