افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیری برکت پروین اعتصامی در باشت

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۲:۱۷
کد خبر: ۱۱۹۷۲۱۸
افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیری برکت پروین اعتصامی در باشت
مدرسه ۶ کلاسه خیری برکت پروین اعتصامی شهر باشت با حضور حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی ، حسینی فرماندار باشت ، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛پیروز کرمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه آیین بهره برداری از این فضای آموزشی گفت: مدرسه پروین اعتصامی باشت با شش کلاس درس ، دو سالن مجهز به همه امکانات از جمله تجهیزات گرمایشی و سرمایشی دو زمانه با مشارکت بنیاد برکت اجرا شده است.

کرمی افزود:عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه باشت سال ۱۳۹۸ در زمینی به ۵۰۰۰متر مربع  و با زیر بنای ساختمان آموزشی ۱۰۳۷ متر مربع با محوطه سازی ۳۰۰۰ متر مربع ، یک چمن ورزشی و ساختمانهای سرایداری و سرویس بهداشتی آغاز شد.

وی بیان کرد: این طرح با ۴۵میلیارد ریال سرمایه گذاری احداث شده که نیمی از آن ازطرف اداره کل نوسازی و بقیه ازطرف بنیاد برکت کهگیلویه و بویراحمد تامین شده است.

بیش از چهار هزار دانش آموز در مدارس شهری و روستایی باشت به علم آموزی مشغول است.

این تعداد دانش آموزان در ۲۵ باب مدرسه شهری و ۱۰۰ مدرسه روستایی در قالب ۳۰۰ کلاس درس مشغول تحصیل هستند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: براساس تفاهم نامه با نوسازی مدارس قرار بود  ۴۹مدرسه در قالب  ۲۴۱ کلاس در استان اجرا شود.

شایان نادری اضافه کرد: این طرح ها  با ۲۶۳میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: از این تعداد ۳۴ طرح از سال ۱۳۹۵ تاکنون احداث و در حال بهره برداری است و  ۱۵ طرح دیگر نیز در مراحل پایانی اجراست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز