اعلام زمان ثبت سفارش کتاب های درسی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۹:۵۵:۵۳
کد خبر: ۱۱۹۷۶۰۴
اعلام زمان ثبت سفارش کتاب های درسی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان ورودی پایه ‌های اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم از ۶ تیرماه ۱۴۰۰ در این استان آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛هادی زارع پور اظهار داشت: این زمان از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت  آموزش و پرورش تعیین و اعلام شده است. 

وی افزود: ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان ورودی پایه ‌های اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه ملی فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی اینترنتی irtextbook.ir انجام می شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توزیع کتاب های درسی از اواسط شهریورماه امسال در مدارس کهگیلویه و بویراحمد آغاز خواهد شد. 

زارع پور عنوان کرد: زمان ثبت سفارش کتاب های درسی دانش ‌آموزان میان پایه کهگیلویه و بویراحمد شامل پایه های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم متوسطه اول و یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم از ۲۰ فروردین ماه تا ۲۲ خردادماه امسال بود. 

وی ابراز داشت: تاکنون حدود ۹۰ درصد دانش آموزان میان پایه کهگیلویه و بویراحمد سفارش کتاب های درسی خود را در سامانه ملی  فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کرده اند. 

زارع پور گفت: آخرین مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی برای ۱۰ درصد باقیمانده دانش آموزان میان پایه کهگیلویه و بویراحمد در این سامانه ملی پنجم تیرماه امسال است. 

وی اظهار داشت: پس از پایان این مهلت نیز دانش‌ آموزان ورودی پایه‌ های اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد می‌ توانند از ۶ تیرماه امسال و پس از نام نویسی در مدرسه با مراجعه به سامانه ملی فروش و توزیع مواد آموزشی سفارش کتاب های درسی خود را ثبت کنند. 

زارع پور افزود: مهرماه امسال نیز ثبت سفارش تک جلدی کتاب های درسی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود تا علاقمندان و معلمان استان بتوانند از این طریق کتاب های درسی مورد نظر خود را تهیه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز