ثبت بیش از ۳۱ هزار مودی اظهارنامه مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۲:۵۰
کد خبر: ۱۱۹۸۶۷۹
ثبت بیش از ۳۱ هزار مودی اظهارنامه مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از ۳۱هزار و ۸۰۰ نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی در استان اظهارنامه مالیاتی ثبت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمدعلی غفاری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:سال گذشته  ۱۹هزار و۵۰۰مودی حقیقی وحقوقی و خرداد امسال نیز ۱۲هزار و ۳۰۰ مودی حقیقی در کهگیلویه و بویراحمد اظهارنامه مالیاتی ثبت کردند.

وی با بیان اینکه صاحبان مشاغل تا ۱۵تیر مهلت ثبت اظهارنامه عملکرد ۱۳۹۹خود را دارند، بر لزوم شتاب بخشی روند ثبت اثهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل در سامانه www.intamedia.irتاکید کرد. 

غفاری ۳۱تیر را مهلت ثبت اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و مستغلات  اعلام کرد و گفت هر گونه بخشودگی معافیت مالیاتی فعالان اقتصادی منوط به ثبت اظهارنامه مالیاتی است.

وی تعامل با صاحبان مشاغل را مهمترین اولویت ادارات مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد دانست و اضافه کرد: شفاف سازی اطلاعات صاحبان درآمد یکی از برنامه های راهبردی این اداره کل است و نصب پایانه فروشگاهی مهمترین راهکار تحقق آن است.

غفاری نصب کارت خوان با استاندارد امور مالیاتی را یک ضرورت قانونی دانست و گفت که تمامی کارت خوان های نامعتبر که مجهز به لینک مالیاتی نباشد،حذف خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز