کشف ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۹:۰۸
کد خبر: ۱۱۹۹۲۴۸
کشف ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات های ۳ ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این عملیات ها ۵۸۴ نفر قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر دستگیر و ۸ باند فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر نیز متلاشی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سردار کیقباد مصطفایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: نیروی انتظامی با تقدیم هزاران شهید در امر مبارزه با مواد مخدر به عنوان پرچمدار عرصه مبارزه با این پدیده شوم بوده و در این بین، استان کهگیلویه و بویراحمد هم شهداء زیادی را تقدیم راه مبارزه با مواد مخدر کرده است.

وی با اشاره به کشف دو تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۳ ماهه نخست امسال در عملیات های پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این عملیات ها ۵۸۴ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر دستگیر، تعداد ۸ باند منهدم و ۸۲ دستگاه خودرو نیز متوقف شده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش انهدام باند و ۲۲ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم افزود: بسیاری از کشفیات پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی هوشمندسازی عملیاتی در این حوزه و خارج از استان و قبل از ورود مواد مخدر به دست آمده است.

مصطفایی در پایان ضمن هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی، مراقب و نظاره گر است و با هرگونه رفتار هنجارشکنانه و اقدامات خلاف قانون، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و از خانواده ها خواست از همان ابتدا آموزش ها و مهارت های جرات نه گفتن را به فرزندان خود آموزش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز