نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

خدمات کمیته امداد بیمه کننده نظام است

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۵:۳۳
کد خبر: ۱۲۰۷۷۴۳
خدمات کمیته امداد بیمه کننده نظام است
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد به نیازمندان بیمه کننده نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ حجه الاسلام سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، در دیدار احمدرضا دالوند مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد بیمه کننده نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در بحث مساعدت ها باید اقشار ضعیف تر مورد توجه بیشتر قرار گیرند. 

وی تصریح کرد: مساعدت به نیازمندان از هر ناحیه ای باشد چه شخصی و چه از طرف نهادها و دستگاهها، آثار و برکات زیادی در دنیا و ثواب عظیمی در آخرت دارد. 

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: در آیات و روایات سفارش زیادی به توجه به نیازمندان شده است و سهم خاصی در اموال اغنیاء و حاکمیت از جمله خمس، زکات، صدقات و کفارات، برای نیازمندان در نظر گرفته شده است و همین کمک هت به بقای یک نظام، حاکمیت آن و برکت اقتصادی در جامعه کمک می کند. 

حجه الاسلام حسینی ادامه داد: همان گونه که تاکنون به واسطه این کمک ها نظام جمهوری اسلامی از توطئه های بی شمار دشمنان در امان مانده و سرافرازتر از گذشته به حیات خود ادامه می دهد. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: کمیته امداد خدمات ارزشمندی به خصوص در حوزه مسکن به نیازمندان ارائه داده است امیدواریم با هم افزایی و تعامل، این خدمات به ویژه در زمینه بازسازی منازل مددجویان زلزله زده سی سخت روند سریع تری به خود بگیرد. 

قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: بیش از 45 هزار خانوار در استان از خدمات این نهاد برخوردار هستند. 

وی یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد را بحث تأمین مسکن مددجویان عنوان و بیان کردک از ابتدای تأسیس این نهاد در استان تاکنون بیش از هفت هزار مسکن برای مددجویان ساخته شده و بیش از 30 هزار خدمت عمرانی از جمله تعمیرات کلی و جزئی برای آنان در مناطق مختلف استان انجام شده است. 

مبشری به روند بازسازی منازل مددجویان زلزله زده سی سخت اشاره و بیان کرد: عملیات اجرایی 141 مسکن مددجویی آغاز شده است و همه تلاش ما این است که تا قبل از شروع فصل سرما همه واحدهای مددجویی تحویل آنان شود. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز