مرگ ۶۰ کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر تصادف

۱۴۰۰/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۴:۵۵
کد خبر: ۱۲۱۳۳۳۸
مرگ ۶۰ کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر تصادف
مدیر کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت ۶۰ کهگیلویه و بویراحمدی در حوادث رانندگی در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کامروز امینی مدیر کل پزشکی قانونی این استان با اشاره به اینکه این رقم نسبت به سال گذشته در سه ماهه سال جاری بالغ بر ۳۹ درصد افزایش داشته است گفت: فوت ۶۰ نفر در حوادث ناشی از تصادفات رانندگی در سه ماهه سال جاری ثبت شده است.

امینی با اشاره به افزایش ۶ درصدی مصدومان حوادثی رانندگی در استان بیان کرد: تعداد مصدومان حوادث رانندگی استان در سه ماهه نخست امسال ۹۳۵ نفر بوده است.

وی بیشترین فوتی‌های تصادفات ۳ ماهه نخست امسال را مردان با ۴۵ و زنان با ۱۵ فوتی ارزیابی کرد و ادامه داد: از این تعداد بویراحمد ۳۹ نفر، گچساران ۱۲ نفر، کهگیلویه ۸ نفر و باشت ۱ نفر فوتی در حوادث رانندگی داشتند.

امینی افزود: در ۳ ماهه اول امسال، ۸۰ پرونده فوتی و مصدومیت ناشی از حوادث کار در پزشک قانونی استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: مردان در استان بیشترین مصدومان حوادث کار بودند و در این رابطه ۷۶ پرونده مربوط به این گروه از نیرو‌های کار بوده است.

امینی بیشترین ارجاعات شکایات مصدومان حوادث کار را بویراحمدی‌ها با ۴۳ مورد ارزیابی کرد و گفت: گچساران ۱۸، کهگیلویه ۱۲، بهمئی ۴ و دنا نیز یک موردمصدوم ناشی از حوادث کار داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد در سالنامه آماری پزشک قانونی کشور رتبه ۶ حوادث ناشی از کار را به خود اختصاص داده است افزود: امسال ۲ مورد فوتی حین کار در استان به ثبت رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز