بیش از هزار فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۹:۴۴
کد خبر: ۱۲۱۶۱۶۹
بیش از هزار فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۳۷ فرصت شغلی در زمینه‌های مختلف برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان ایجاد شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛قباد مبشری اظهار داشت: ۸۸۱ مورد از این تعداد فرصت شغلی از محل اجرای طرح‌های اشتغالزایی و ۱۵۶ مورد مابقی نیز از طریق مراکز کاریابی کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: اعتبار هزینه شده بمنظور ایجاد این تعداد فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان با هدف توانمندسازی اقتصادی آنان یکی از اولویت‌های مهم کاری این نهاد حمایتی است.

مبشری عنوان کرد: شناسایی افراد مستعد و ظرفیت‌های اقتصادی هر منطقه و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان متقاضی اشتغال از مهمترین برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ادامه داد: کاریابی، ایجاد زمینه‌های لازم برای جذب مددجویان آموزش دیده در بازار کار، ایجاد فرصت‌های شغلی برای آنان از طریق تسهیلات اشتغال و قرض الحسنه امدادی و بانکی، رسیدگی و نظارت بر فعالیت‌های اشتغال و کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان از دیگر برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز