اعمال کسر خدمت سربازی برای صاحبان طرحهای پژوهشی دفاع مقدس

۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۴۴:۲۶
کد خبر: ۱۲۲۱۷۵۵
اعمال کسر خدمت سربازی برای صاحبان طرحهای پژوهشی دفاع مقدس
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسر خدمت سربازی به مدت یک تا ۹ ماه برای صاحبان طرح های تحقیقاتی و پژوهشی حوزه دفاع مقدس در این استان اعمال می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ امیرعباس آسمند اظهار داشت: این موضوع مختص نخبگان، محققان، دانشجویان و دانش  آموختگان وظیفه مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا است. 

وی افزود: متقاضیان می ‌توانند با انجام طرح ‌های تحقیقاتی و پژوهشی حوزه دفاع مقدس از مزیت کسر خدمت سربازی بهره‌ مند شوند. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تحقیقات و  پژوهش ‌های ارائه شده در حوزه دفاع مقدس از سوی نخبگان، محققان، دانشجویان و دانش آموختگان وظیفه مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا پس از دفاع و تأیید در  قالب کتاب چاپ و منتشر خواهد شد. 

سرهنگ آسمند عنوان کرد: عنوان و موضوع طرح های تحقیقاتی و پژوهشی ارائه شده از سوی متقاضیان باید با رشته تحصیلی آنان  مطابقت و سنخیت داشته باشد. 

وی ابراز داشت: میزان کسری خدمت سربازی برای ارائه دهندگان طرح های تحقیقاتی و پژوهشی حوزه دفاع مقدس بر اساس کیفیت طرح و در نشست دفاع مشخص و اعلام می شود. 

سرهنگ آسمند گفت: رشته ‌های تحصیلی مورد پذیرش برای اعمال کسر خدمت سربازی شامل زبان و ادبیات فارسی، مترجمی زبان های  انگلیسی، عربی، فرانسه، روسی و آلمانی، تاریخ، جغرافیا، علوم سیاسی، فلسفه، حقوق، جامعه‌ شناسی، مهندسی فناوری اطلاعات، علوم اجتماعی، مطالعات فرهنگی، هنرهای نمایشی و سینما، هنرهای تصویری و طراحی، هنرهای تجسمی، موسیقی، کتابداری و مهندسی کامپیوتر (گرایش نرم‌ افزار) است. 

وی اظهار داشت: ترجمه مقاله ها و کتاب های دفاع مقدس به زبان‌ های انگلیسی، عربی، فراسنه، روسی و آلمانی، تدوین مقاله های علمی - پژوهشی دفاع مقدس، تاریخ دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، تدوین کتاب های دفاع مقدس، تولید محتوا برای فضای مجازی و تولید  فیلم ‌های کوتاه و مستند، تئاتر و نمایش مشمول مزایای کسر خدمت سربازی می شوند. 

سرهنگ آسمند افزود: متقاضیان می ‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی یاسوج، خیابان شاهد ۱۱، پلاک هشت، اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، مدیریت تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌ های  دفاع مقدس مراجعه یا با شماره تلفن  ۰۷۴۳۳۳۳۸۵۲۶ تماس بگیرند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز