بیش از ۳ هزار تن کالای تنظیم بازار در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۴:۳۰
کد خبر: ۱۲۲۳۳۱۹
بیش از ۳ هزار تن کالای تنظیم بازار در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد
معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و۱۲۹ تن کالای اساسی مورد نیاز مردم شامل شکر، گوشت، مرغ و برنج با قیمت تنظیم بازار در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛امیر تیمور موسویان با بیان اینکه در این مدت هزار و۶۰۰ تن برنج، هزار و۲۴۰ تن شکر، ۲۱۲ تن مرغ و ۸۷ تن گوشت قرمز برای تنظیم بازار در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد، افزود: این مقدار کالا در ۷۰ فروشگاه زنجیره‌ای و واحد‌های صنفی منتخب کهگیلویه و بویراحمد بین مصرف کنندگان توزیع شده است.

موسویان با اشاره به اینکه مشکلی برای تامین کالا‌های اساسی از جمله روغن و شکر در استان وجود ندارد، اضافه کرد: در طول سال و براساس سهم سرانه جمعیت برای کنترل تورم، کالا‌های اساسی تامین و در استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در دهه اول محرم امسال نیز هزار و۶۲ تن کالای اساسی برای تهیه نذورات بین خیران و هیات‌های استان توزیع شد، ادامه داد: از این میزان کالای توزیع شده ۳۰۰ تن برنج، ۲۶۹ تن روغن، ۲۶۹ تن شکر،۲۰۰ تن مرغ و ۲۵ تن گوشت بوده است.

وی گفت: با توجه به افزایش قیمت برنج تلاش می‌شود این کالا تامین و به نرخ دولتی در بازار‌های استان توزیع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز