جوانان ورزشکار دیشموکی ستاره های کشور می شوند

۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۷:۴۶
کد خبر: ۱۲۲۸۲۱۴
جوانان ورزشکار دیشموکی ستاره های کشور می شوند
با حمایت و ارائه روش‌های نوین فوتبال به ورزشکاران بخش دیشموک آینده درخشانی برای آنان رقم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛پایه گذار آکادمی فوتبال ایران و اشتوتگارت آلمان در دیشموک گفت: استعداد‌های خوبی در این منطقه وجود دارد که آینده خوبی برای فوتبال کشور هستند و می‌توانند همچون مهدی طارمی و صالح حردانی بدرخشند.

علی آذری هدف از حضور در دیشموک را ارائه تجربیات و روش‌های به روز علمی فوتبال به ورزشکاران این منطقه عنوان کرد و افزود: دو نفر از اعضای تیم جوانان دیشموک برای حضور در تیم ملی فوتبال A شناسایی شدند.

مربی تیم دومیدانی بزرگسالان کشور هم با اشاره به تربیت قهرمانان ملی در این عرصه گفت: از طریق استعدادیابی، ورزشکاران مناطق کمتر برخوردار کشور را شناسایی می‌کنیم.

روح الله گلستانی با تاکید بر اینکه قهرمان شدن نیازمند مربی، حامی و علاقه است ادامه داد: بخش دیشموک با مناظر بکر طبیعی زمینه ساز تربیت قهرمانان ملی و قابلیت پذیرایی از اردو‌های ملی سایر کشور‌ها همچون کینیا را دارا است.

مربی تیم دوومیدانی بزرگسالان کشور با اشاره به همراهی ستاد فرمان حضرت امام (ره) در توسعه ورزش ادامه داد: ورزش دو ومیدانی به همت این ستاد در نقاط کمتر برخوردار کشور در حال توسعه است.

مدیر مدرسه فوتبال ستارگان دیشموک هم با اشاره به فعالیت ۱۴۰ ورزشکار در رده سنی ۵ تا ۱۶ سال در این بخش گفت: از این تعداد آقای یاسین نوروزی در رده فوتبال ملی زیر ۱۳، مهرشاد رخشان در تیم نو باوگان پرسپولیس تهران و وحیدیان به تیم شهرخودرو مشهد پیوستند.

محسن طاووسیان خواستار حمایت بیشتر از ورزشکاران شد و افزود: حمایت از ورزشکاران سبب رونق فوتبال این منطقه و درآمد پایدار می‌شود.

مختاری مدیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی هم گفت: با همکاری مدیر آکادمی فوتبال ایران دو مربی آلمانی به صورت فصلی در دیشموک استخدام می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز