مناطق سخت گذر کهگیلویه و بویراحمد پبش از شروع سرما و بارش‌ها سوخت رسانی می‌شوند

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۹:۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۲۳۳۷۲۳
مناطق سخت گذر کهگیلویه و بویراحمد پبش از شروع سرما و بارش‌ها سوخت رسانی می‌شوند
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به آستانه شروع فصول سرد سال باید بیش از شروع بارش‌ها سوخت رسانی به مناطق سخت گذر استان انجام و به انداری کافی مخازن نفت در این مناطق ذخیره سازی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سالار خشایی در جلسه ستاد سوخت منطقه این استان با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در خصوص تامین سوخت در استان وجود ندارد افزود: تلاش می‌شود تا پیش از شروع بارش‌ها و قطع شدن جاده‌های دسترسی به مناطق سخت گذر و کوهستانی، سوخت رسانی به این مناطق به اتمام برسد و سوخت مورد نیاز مردم در این مناطق نیز برای فصل زمستان ذخیره سازی شود.

خشایی با بیان اینکه ستاد سوخت استان می‌بایست برای احیای حق مردم تلاش کرده ودر امر سوخت رسانی کنترل دقیق داشته باشد اضافه کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت رسانی به مناطق سخت گذر آمادگی کامل دارد و خوشبختانه هیچگونه کمبودی در خصوص ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی می‌بایست زیر ساخت‌های مورد نیاز در مناطق عشایری و سخت گذر استان برای تسهیل در سوخت رسانی را فراهم کنند ادامه داد: در صورت فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم سوخت رسانی به این مناطق با مشکل مواجه شده و ساکنان این مناطق نیز در فصول سرد سال دچار مشکلات زیادی می‌شوند.

خشایی با اشاره به اینکه عاملان توزیع و فروش نفت در مناطقی که گازرسانی نشده برای تحویل سهمیه نفت باید بدهی‌های گذشته خود بابت نفت سفید را تسویه کنند ادامه داد: تخصیص سوخت اعتباری به عاملان توزیع علاوه بر پرداخت بدهی گذشته و تسویه حساب باید تایید سازمان مرتبط را نیز داشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده و همکار سازمان‌های مرتبط مانند امور عشایر و تعاون روستایی سوخت مورد نیاز مردم در مناطقی که گازرسانی نشده بویژه در مناطق سخت گذر به موقع سوخت رسانی و ذخیره سازی شود تا ساکنان این مناطق در فصول سرد سال با مشکل مواجه نشوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز