از ابتدای سالجاری تاکنون:

دستگیری بیش از یکهزار و ۶۰۰ متهم در گچساران

۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۰۸:۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۲۵۱۳۱۴
دستگیری بیش از یکهزار و ۶۰۰ متهم در گچساران
فرمانده انتظامی گچساران گفت: از ابتدای سال جاری تا پانزدهم مهر ماه تعداد یکهزار و ۶۱۱متهم به سرقت، قاچاق کالا، قاچاق مواد مخدر و سایر بزه در این شهرستان دستگیر شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ سید محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تشکیل پرونده برای متهمان گچساران در نیروی انتظامی نیمه  نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۲درصد افزایش یافته است  بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پانزدهم مهر ماه سه هزار و ۲۰۱ پرونده برای رسیدگی به اتهامات متهمان در این شهرستان تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی گچساران ابراز داشت: در مدت مشابه پارسال ۲هزار و ۸۲۸ فقره پرونده برای متهمان در این شهرستان تشکیل شده بود.

وی تاکید کرد: امسال همچنین یکهزار و ۳۵۲ خودروی مهتمان در گچساران توقیف و به پارکینگ نیروی انتظامی این شهرستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی گچساران ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تا پانزدهم مهرماه همچنین ۱۱ هزار و۲۰ فقره گزارش های مردمی تخلفات به پلیس ۱۱۰ این شهرستان اطلاع رسانی شده است.

وی تاکید کرد: در مدت مشابه پارسال نیز ۱۰ هزار و۵۴۴ گزارش های مردمی به پلیس ۱۱۰ گچساران گزارش شده بود.

وی با بیان اینکه امسال ۶۲۲ سرقت در گچساران کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۹ درصد افزایش یافته است تاکید کرد: مدت مشابه پارسال ۵۱۳ فقره سرقت در این شهرستان کشف شده بود.

موسوی عنوان کرد: امسال همچنین ۲۵۳ سارق در گچساران شناسایی شده در حالی که مدت مشابه پارسال ۲۲۰ سارق در این شهرستان شناسایی شده بود.

فرمانده انتظامی گچساران ضمن قدردانی از مشارکت خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از آنان خواست درصورت مشاهده هرگونه جرائم و ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز