رئیس تلفیق بودجه مجلس مشکلات مارگون و بویراحمد را بررسی کرد

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۳:۴۸:۰۱
کد خبر: ۱۲۵۲۲۳۲
رئیس تلفیق بودجه مجلس مشکلات مارگون و بویراحمد را بررسی کرد
رئیس تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی به همراه نماینده بویراحمد، دنا و مارگون و جمعی از مسئولان استانی از منطقه لوداب، روستای دلیرچ، سد سقاوه و منطقه میانتگان بازدید و مشکلات این مناطق را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای که به منظور بررسی مسائل و مشکلات این مناطق برگزار شد گفت: امسال بودجه استان نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰۰ درصد و حدود ۳.۵ برابر افزایش داشته است.

روشنفکر گفت: در بازدید‌های امروز که به همراه رئیس تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از طرح‌های شهرستان بویراحمد و مارگون انجام شد امید واریم با توجه به اختیارات آقای نادران مشکلات این مناطق رفع شود.

وی بیان کرد: مدیران استانی موظف هستند پروژه‌های در دست اقدام را با توجه به نیاز‌ها و اعتبارات مورد نیاز تا پایان این هفته اعلام کنند.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: استانی که ۹ میلیارد متر مکعب آب در سال تولید می‌کند زیبنده نیست با بحران آب مواجه باشد.

نادران افزود: مشکلاتی که در این استان وجود دارد به دلیل عدم پیگیری جدی مسئولان وقت در سال‌های گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه کمک می‌کنیم مشکل آب شرب و کشاورزی این استان رفع شود افزود: درمورد راه روستایی بودجه خوبی مطرح و تصمیم گیری‌های مطلوبی در سطح کلان انجام می‌شود.

رئیس تلفیق بودجه مجلس افزود: هزاران میلیارد اعتبار برای مشکلات مناطق محروم در نظر گرفته شده است که باید مسئولان استانی پیگیری‌های بیشتری در زمینه جذب آنها داشته باشند.

نادریان اضافه کرد: بیشترین مشکلات طرح‌ها در حوزه فنی است و نه اعتبارات، به طوری که ۴۸ درصد مشکلات تامین اعتبار و ۵۲ درصد مشکلات، تکمیل نشدن طرح‌ها در حوزه فنی است.

رئیس تلفیق بودجه مجلس از مسئولان استانی خواست تا ماده ۲۳ را برای پروژه‌ها و حمایت از طرح‌های ملی و هم طرح‌های استانی در نظر بگیرند.

حاجی زاده معاون عمرانی استاندار هم در این جلسه گفت: مهم‌ترین مشکل استان کمبوداعتبارات استان است که امیدوارم به استان بیشتر توجه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز