نشست مکان سنجی احداث نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی لنده برگزار شد +تصاویر

۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۵۳۰۵۳
نشست مکان سنجی احداث نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی لنده برگزار شد +تصاویر
با حضور حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل شرکت برق حرارتی ایران نشست مکان سنجی احداث نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی لنده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛با حضور حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی،دکتر طرز طلب مدیرعامل شرکت برق حرارتی کشور،دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان،تقی زاده مدیرعامل شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور، فرماندار شهرستان لنده و جمعی از کارشناسان وزارت نیرو نشست مکان سنجی احداث نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی لنده برگزار شد.

در ابن جلسه حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با اشاره به ضرورت احداث نیروگاه در شهرستان لنده گفت: مدت ها است که با همکاری تقی زاده مدیرعامل شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور به دنبال احداث نیروگاه 300مگاواتی برق در شهرستان لنده هستیم.
 
وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته و همکاری مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی کشور و مدیرعامل شرکت آب و برق منظقه ای خوزستان تلاش های خوبی در جهت احداث این نیروگاه در شهرستان لنده صورت گرفته است که نتیجه این تعامل و همکاری ها احداث و راه اندازی این نیروگاه در آینده نزدیک است.
 
موحد تاکیدکرد: پروژه احداث نیروگاه برق منطقه پادوک در حالی شکل گرفته بود که کاری به مسائل و جریانات و حضور در کشور سازنده بدون اینکه کار اساسی صورت گیرد نداریم و بانک صنعت و معدن تا قبل از آقای شهید زاده صورت گرفت که در جلسه ای پرونده این پروژه را وقتی اوردند در جلسه ای که با حضور استاندار و بنده و اقای شهید زاده بود گفته شد که بانک صنعت و معدن بیش از 1میلیارد و 250میلیون دلار معوقه دارد و تضمین آن هیچ اعتباری گفتند ندارد و دوباره به سراغ بانک ملت رفتیم که با استاندار قبلی به این بانک مورد تایید قرارگرفت که مقررشد شخص وزیر نیرو نسبت به این امر ورود پیدا کند و آن را به امضا برساند.
 
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت:دیدارهای با مهندس دشت بزرگ داشتیم و تلاش های برای احداث نیروگاه های برق 25مگاواتی در بخش های قلعه رئیسی و دیشموک و حتی نیروگاه برای پتروشیمی ها داشتیم که امیدواریم در آینده به نتایج خوبی برسد.
 
موحد در ادامه افزود: معتقدم که باید به سمت روخانه برای دسترسی آسانتر به منابع آبی برای تامین نیازمندی های پروژه و همچنین دسترسی به خط انتقال گاز برسیم.
وی افزود:وقتی قرار است خوارک اصلی این نیروگاه300مگاواتی گاز باشد باید تمام موانع و مشکلات سد راه نیز بر طرف شود.
 
موحد گفت:همه باید مشارکت کنیم و در این راه همه خودشان را باید موظف و مسول بدانیم از عنابت ویژه به این منطقه محروم باید قدردانی کنیم چرا که مردم بهره مند خواهند شد و همه باید به توسعه و اشتغال در شهرستان لنده کمک کنیم .IMG_۲۰۲۱۱۰۲۸_۱۰۴۲۲۴IMG_۲۰۲۱۱۰۲۸_۱۰۴۲۱۱IMG_۲۰۲۱۱۰۲۸_۱۰۴۲۰۰IMG_۲۰۲۱۱۰۲۸_۱۰۴۱۴۹

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز